İlk kez dolven kullanacağım yan etki yaşayan varmı?

. Haftasonu doktorumuz da yok DİĞER doktorlar da iyi değil pazartesiye kadar nasıl idare ederim sizce . Calpol veriyorum 38de bir kere 39 olmuştu 3-4 saate koltuk altı sırtı ateş oluyor yine . DOLVEN MİĞDE SORUNU OLANA VERİLMEZ VS YAZIYOR ARADA KARNI FALAN ŞİŞER OĞLUMUN DA BİLEMEDİM VERİP VERMEMEK ARASINDA KALDIM . Köpek dişleri çıkıyor ona bağlıyorum başka çok şükür şikayeti de yok şuan

Birçok kez ilaç ile ilgili konu açtnz size önerebilceğim tek şey çok çok skntılı bir durum olmadığı sürece çocuğu hastaneye götürmeyin antibiyotik kullanımını sıfıra indirin her gün bir çay kaşığı ezilmiş sarımsak ile zeytinyağını karıştrp verin en doğal en şifa antibiyotik budur gerkesz ilaç yükünü azaltın iyileştirmek için derken vücudu hastalıkla savaşmayı öğrenmiyor direkt ilaç ile kesersenz o hastalık kısa zamanda tekrar gelir kendi kendine iyileşsin biraz dediiğm gibi çok önemli bir durum olmadığı sürece lütfen hastaneden ilaçlardan uzak tutun antibiyotik ilaca alıştelmş her bünye zayıf kalıyo maalesef gecmiş olsun

Dolven de yan etki duymadım. Ama her bebeğin ilaca vücut tepkisi farklı olur ve bunu vermeden kimse size şöyle veya böyle olur diyemez. 38.5 ve üzeri ateş varsa doktorumuz dişten kaynaklı değildir demişti bize. Onun aşağısı ise bence ölçüsü kadar verin. Sonuçta ağrı çekiyor biz bile ağrılara dayanamaz hemen bir ağrı kesici derdine düşerken bebek napsın? Verin gözlemleyin. Allah in İzni ile birşey olacağını düşünmüyorum. Çok geçmiş olsun​:smiling_face_with_three_hearts:

ben ateşte dolven kullanmıştım 6 saatte bir doktor tavsiyesiyle bir sıkıntı olmamisti .

diş sancisinda ateş 39 olur mu bilemedim . önce duş .sulu diş kasiciyi vs deneyin hafiflemezse öyle ilaca başvurun bence diş için . eğer farklı yönden ateş se dolven kullandım bir sıkıntı yaşamadık biz

Kusma vs de yok . 4 köpek dişi şiş biri patladı bi iki gün önce o yüzden aklıma diş geldi ilk . yemek de yedi bugün çok şükür gece hiç şurup vermedim sabah yoktu şimdi yine var duş aldırıp uyutucaz bakalım geçmezse pazartesi kendi doktorumuza göstereceğiz . Bu gece dolven vericem

dişten dolayı olmayabilir