Herkese merhaba, ben haftada 1 gün çalışıyorum. Kızım 11 aylık, hala emiyor ama sütüm iyice azaldı en fazla 50 ml filan geliyor sağdığımda. Mama takviyesi veriyorum. İşteyken de hep öğle arası sütümü sağdım eve götürüp dolaba koydum. Ama en fazla 90-100 ml geliyordu sütüm bir zamanlar. Şimdi iş yerimde sağdığımda en fazla 40-50 geliyor. Artık sağmaya devam etmesem eve dönene kadar zorlanır mıyım dolsa bile o kadar fazla olmuyor artık sonuçta. Gün boyu sağmamak ya da emzirmemek sorun oluşturur mu?
Aslında sorun olmaz bende evdeyim malesef durum bende de öyle önceden baya gelirdi ama artık 60 falan . Bazen geceleri tek sağım yapıp buzluğa koyuyorum . Sadece sağım yapmasanız dolar dolduğu zamanda da sağsanız sonra olur. Tek kötü yani vücut anlıyor işte süt üretimi iyice azalır mama destek veriyormuşsunuz sorun yoksa sizin için isteğinize göre yapın
Evet bir yandan azalmasını da istemiyorum zaten az
bir yandan diğer günler fazladan sağım yapıp artırmayı deneyebilirim hala damla vs bile kullanmayı düşünüyorum aslında artırmak için. Emdiği kadar emsin istiyorum ama iş yerimde sağmak da zor oluyor artık gerçekten. Öğle arasında köşe kapmaca oynuyorum kuytu köşelerdeyim sürekli
çok şükür ki sadece bir gün çalışıyorum.
Ha bir günse diğer günler böyle aktif sağsanız bir gün de akşam saati sağsanız bence bişey olmaz diye düşünüyorum ![]()
![]()
Evet evet bir gün ![]()
Evet evet öyle düşündüm mutlaka yanıma alırım. Zorlayacak gibi olursa işten çıkmadan önce sağmaya çalışırım dedim. Bi deneyeceğim bakalım haftaya