Merhaba bebeğim 4 aylık Sabah ishal başladı öğleden sonra artınca doktora götürdüm kab gaita testi alsi kanda enfeksiyon yok dedi ama kaka testinde adenovirus çıktı serum taktı zinco ve probiyotik reçete etti eve geldik gece de ishal devam etti yaşayan varmı böyle bir şey ne zaman geçti
Merhaba benim bebeğimde 20.25 günlükken kaptı bu virüsü mama ile besleniyordu, ishal maması ve probiyotik damla yazmıştı bir kutu ishal maması kullandık ishali geçti ama bizimkinde şiddetli karın ağrısı eşlik ediyordu ağrısı 2 buçuk aya kadar devam etmişti en son bir damla kullandık ve kurtulduk
İshal maması ne kullandınız acaba
Biz yeni çıktık hastaneden 12 gün sürdü kusma da eşlik ediyordu çok zayıfladı oğlum 14 aylığız 9 kiloya düştü probiyotik çinko oral dehidrasyon sıvısı Herseyi kullandım damardan sıvı aldı sürekli vücut dehidrasyona girmiş çok zorlandık ama geçti şükğr sizinki hemen geçer ins dualarım bebeğinizle ![]()
Oğlum 4 aylık serum durdurmuyor kolunda evde probiyotik ve cinko veriyorum kusması hiç yok ama ishali devam ediyor ne zaman etki eder diye düşünüyorum ilaçlar artık
Normalde bebelac gold mama kullanıyorduk bebelac lf aldık eczaneden
Anne sütü alıyorsa sizinde ishal diyeti yapmanız gerekiyor aynı zamanda