Evet benim bebeğimxe de var sürekli nemli tutuyorum her gün duş aldırıp hafif nemlwndiriyorum ve serin tutmaya çalışıyorum biraz söndüler bizimkiler alerji daha iri ve genital bölgede de oluyor kızımın alerjisi olduğu için biliyorum oğlumdaki isilik sıcak havalara bağlı olarak
Evet genel olarak nemlş tutmaya çalışıyorum ama her zaman da kullanmıyorum nemlendirileri cildine zarar verir diye düşünüyorum ne kadar bebek için olsa da içerikleri temiz olsa da ciltlleri hâlâ hassas
