Kızlar selam sulalede sağırlık olduğu için 6. Ayda yeniden işitme testi istendi tamam normal ama çocuğu uyutamiyorum hastanede yani kafasinda biseyler takılı bambaşka bir ortama sokup çocuğa hadi uyu diyomus gibi oluyor stres oluyor sanırım uyuttamadim pazara yeniden randevu verdiler aslind uykusuz götürdüm bir önerisi olan var mı bu çocuğu orda nasıl uyutcam ben
çok da hafif uykusu
Biz 1 aylikken yaptirdigimizda bebek durmadi, emzirirken yaptilar emzirirken durabildi ve 2
denemede test sonuçlandı, bilmiyorum sizinde öyle olabilir mi acaba
Arkadaşımın çocuğu yaş olarak daha büyük, doktor aynı şekilde işitme testi istedi ama çocuk evde bile uyumuyor kaldı ki hastanede uyusun..Bir ilaçtan bahsetmiş onunla 8 saat uyur demiş ama arkadaşım onu da kabul etmedi sonuç olarak hala beklemede..İlaç içinize sinerse onu da sorun nedir, ne değildir diye.
Ay yok ya minnacık bebiş ilaç falan zaten bağışıklığı dan nolcak onun ben de bilmiyorum valla zar günü iyice uykusuz goturcem inşallah olur
Evde uyutmayin diyorlar başının iki yanına ve alnına bsey şurup cihaz takıyorlar küçük bir oda yatak var çocuğu uyut sırtüstü yatır ki benim kızım ya yüzüstü yatar ya yan
yatağı ortala beni çağır diyor
Yenidoğan döneminde öyle yapmıştım şimdi emzirmiyorum da biberon versem de uykusu çok hafif bide biseyler takılı çocuğa stres oldu bence
Bizde aynı sorunu yaşadık. İlkinde uyutmuşdum hemşireyi 40 dk bekledik çocuk uykuya doymuş en ufak bi harakette uyandı. Ertesi güne randevu aldık sabah 9 buçuğa 5 de uyandırdım ve çok oyun oynadıö iyice yoruldu. Hastaneye gidene kadar da uyutmadım bebek arabasında uyuttum ve hemşireye onda yapmasını istedim ilk kulağında uyanmadı diğerinde ayıldı ama dikkatini dağıtarak hareketsz kalmasını sağladık o şekilde atlattık. Bizede ordaki personel ilaç önerdi doktorrunu aradım tavsiye etmedi minik bebeğe niye narkoz etkisi olan ilacı veresin zor ama bi şekilde sakinleştir demişdi