Hanimlar bebeğimi işitmeye soktum üç kere kaldı başka bir hastaneye götürdüm bugün detayli bakıldı başına kablolar takılıp 90 a kadar çıkardı bebeğimin duymadını işitme engeli olduğunu söyledi 90 da bile dalga yoktu işitme cihazı takip 1 yaşındada amaliyat dediler Allah başka dert vermesin ama çok üzüldüm bu durum başına gelen varmı belki bir umut 1 yaşınakadar açılırmı diye ama doktor üzmek istemem ama ileri seviye dedi ![]()
Evet uyuyordu ilk üçtanesinde uyumamıştı
Geçmiş olsunn canım ameliyatla düzelir dedi mi doktor. Tüp mü takacaklar sıkıntı neymiş ki
Benim oglan yillarca kullandi. tup basi agrirdi surekli burnu kanardi kulagi agrirdi boyle basinc hava gibi bisey hissediyorum diyordu.tupler cok saglam olmuyormu kac kere dustu anlamiyorsun incecik silikon bisey en az 5 6 belki daha cok taktirmisizdir.
Uzulme canim Rabbim beterinden korusun dermansiz dert vermesin oyle dusun
Ikisi de mi yüzde 90 duymama peki yoksa sadece biri mi bi de şu an kaç aylik
2 aylik ikisindede 90
Genelde 6. Ayda yapiyolar uyutularak yapılan dinlemeyi 2.ay cok erken umudunu kaybetme bekle 6.ayda daha net duyar insallah Allahtan umut kesilmez net degil halen