Uyumayanlar burdamısınjz bn daha uyumadım bnde Kocaeli gölcük te oturuyorum 6.2 büyüklüğünde uğultu sesi ile deprem yaşadık çok korkunç gçti Rabbım tekrardan göstermesin inşallah hepimize geçmiş olsun
Ben burdayım. Aşırı derecede uykum var ama korkudan direniyorum ![]()
Elhamdülillah sabah oldu![]()
bnimde uykum varda sabah parka çıkarz inşallah hava güzl.olursa tabi
Bn biraz uykularım die düşünüyorum parkta
İnşallah güzel olur
Allah bir daha yaşatmasın da evlerde rahat uyuyalm![]()
İnşallah İnşallah canım kurban olduğum rabbim kullarına zulmetmez ama insan oğlu insana zulmetmetiği için rabbım böyle musibetler gönderdiyor ama sen Allah yolunda ol zikir çek ayetel kürsü oku rabbım bunlar hürmetine korur seni korkma
İnşallah ![]()
Gece 12 gbi geri salladi sabah 7.20 de bidaha salladi
Gece hissettim de sabah olani hissetmedim uyumuşm artık dayanamadım. İstanbul da nerde oturuyorsun
Bnde 6 da uyumuşum ya
Bagcilar sen
Ümraniye
Geçmiş olsun İstanbul’da ki yaşayanlara rabbim beterinden korusun biz Hatay Adıyaman depreminde Adana’da çok kötü sallanmistik hala onun etkisi devam ediyor İstanbul da oldu ama ben çanta hazırladım tekrar olursa diye ![]()
bide 12. Kattayim Adana’da
rabbim bir daha yaşatmasın
Amin inşallah
ay 12.kat çokta yüksek ya. Rabbim beterinden korusun ![]()
![]()
Aynen çok yüksek en ufak sarsıntıda hissediyorum. Amin inşallah
Kızlar ya bu depremin etkisinden çıkamadım halâ. Yatak odasında yakalanmıştım o günden beri yatak odasına gerekmedikçe girmiyorum tedirgin oluyorum o gün aklıma geliyor. Oturma odasında uyuyoruz. Sarsıntılar devam ediyor hissetmiyorum ama her sarsıntı olmasında daha çok korkuyorum. Siz de durumlar ne ? Acaba ben mi cok etkilendim ?
Benimde gözüm sürekli avizelerde. En ufak bir seste irkiliyorum. Aslında eşin koruyamayacak ama evde olması güven veriyor.
Bizde bebek arabasini apartman girişine bıraktık bi çanta yaptım bebek için yaptım bebek arabasının içinde duruyor. Allah im ihtiyaç duyurmasın inşallah bir sey olmaz da ![]()
Kızlar nasılsınız,nasıl başa çıkacağız bu korkuyla küçücük bebelerle bende bir çanta hazırladım bebiş için ghnicinde kullandığım bazı seyker de hemen alabileceğim küçük bir çantada .Allahtan evimjz iki katlı içine su serpiyor biraz ama yinede çok korkuyorum birde adiyamanliyim 6 Şubat ta bir çok takımımızı kaybettik annemler yanimdalardi depremin olduğu gün dönüyorlardı memlekete deprem ailem için büyük korku zaten gider ayak perişan oldular korkudan
Bende 1.katta oturuyorum o biraz rahatlatıyor ama Allah korusun çok büyük birsey olsa belki 1.kattan bile kaçamayız. Uykuda, banyoda, wc de yakalanmaktan da korkuyorum. Insan bebeği için daha tedirgin oluyor
İşte o an ki şiddete de bağlı kaçıp kaçmamak. Ben önce çocuğu altıma alıp yatağın kenarına çökmüştüm çıkamaya cesaret edemedim çocukla. Sonra dışarıdan sesler geliyordu herkes dışarı çıkıyordu öyle çıktım.