Oglen cok kötu sallandık istanbulda oturanlar iyimisiniz rabbim bidaha gostermesin hala parklarda oturuyoruz ara ara sallanti oluyo![]()
Çok kötüydü gerçekten eve girmeye korkuyoruz Allah bir daha göstermesin inşallah geçmiş olsun hepimize
Çok kötüydü ya Çok korktum. Biz daha yeni girdik eve. Insan çocuğunu düşünüyor önce
Biz daha girmedik parklar hep dolu benm kizim odada besikte uyuyodu hemen ona kostum
Çok korktum çok şükür iyiyiz yeni girdik eve bizde
Çok geçmiş olsun hanımlar Rabbim bir daha göstermesin
Bende uyutmak için sallıyordum o sıra oldu.
Ben tam uyuttum kucağımdaydı nasıl sıkı sarıldım eşimde evdeydi sabah gelmişti işten hemen yanına gittim sonra wşağıya indik bide 9.katta otıruyorum ben Allahım sen bizi sevdiklerimizi tüm insanlarınkoru amin
Çoook geçmiş olsun, Rabbim beterinden korusun inşallah, maraş depremini adanada yaşamış biri olarak ilk duyduğumda elim yüreğimdeydi, o anlar geldi aklıma ![]()
Benimki korkmad
Benimkide anladığını sanmıyorum sadece uykusu bölündü
Herkese cok geçmişler olsun
rabbim korusun biz bursadayız biz bile baya hissettik
Merhaba arkadaşlar öncelikle bugün yaşanan deprem için çok geçmiş olsun. Rabbim toprağa sakinlik versin bizleri ve sevdiklerimizi korusun inşallah
İstanbulda ve yakınlarında olup depremi hisseden oldu mu
Amin tekrarı olmasın inşallah ![]()
Ümraniye de hissettik. Çok kötüydü ya Allah im bir daha yaşatmasın. Insan kendinden önce çocuğunu düşünüyor valla
Kesinlikle öyle çünkü onlar savunmasız melekler bizim korumamıza ihtiyaçları var
Cok fena sallandık evdeydik, bebişi emziriyordum sonra hazırlanıp dısarı cıkacaktık.. Suan hala dısarıda herkes biz eve geldik bebekle dısarıda veya araba da kalmak cok zor.. Allah beterinden korusun. Hepimize gecmis olsun.
Evet. Allah im yaşatmasın bi daha
Çok soğuk zaten dışarısı çocukla zor
Cok kötüydü cok korkfum Allah tan bebeğim yanımdaydı. Bu gece yine bekleniyor büyük bir deprem umarım kimseye bisi olmadan atlatırız. Uyursam duyamam o yüzden uyumamaya çalışcam