Kızlar bayramınız kutlu olsun sevdıklerınızle hep beraber nice bayramlara bız memlekete geldık bayramda Annemlerın yanına Kastamonu Abana bu arada bana çifte bayram oldu oğlum yürüdü bugun ![]()
Hayırlı bayramlar
gözünüz aydın inşallah benim kızım da yürür![]()
İyi bayramlar duygu gözün aydın ![]()
İyi bayramlarr, analı ogullu çok tarzsiniz![]()
![]()
![]()
Sağolasın canım benım şükür bugünü çok bekledim tel sorun artık hiç oturmuyor ![]()
İnşallah canım kaç aylık nemım kı tembel cıktı 15 ayda yurudu
Tesekkur ederiz canım senın güzel görmen![]()
Hayırlı bayramlar ![]()
ana oğul harikasınız maşallah size
Hayırlı bayramlar canım teşekkür ederiz ![]()
Evet öyle oluyor çok dikkat istiyor o yüzden ![]()
Iyi bayramlar kizlar yogun bi gundu
Benimki daha tembel 18 aylık koltuğa çıkıp yürüyor sadece![]()
Hayirli bayramlar arkadaşlar,gözünüz aydın duygu
Aa neredeyse hemşehriymişiz ben de Kastamonu Cide doğumluyum ama Bartın’lıyım
hayırlı bayramlarr gözünüz aydın
herkese hayırlı bayramlarr ![]()
Hayırlı bayramlar herkese ![]()
![]()
Çok sağolasın canım benım ![]()
Evet yakınmışız ![]()
Oyy oyyy maşallah canım ![]()
ayy benımkı de dun 2 tane adım attı sonra daha cesaret edemedı
ama ayaga kalkıyor kendı kendıne, ne guzel bır hıs 2 adım bile beni çoookk heyelandırdıı![]()


