İyi Bayramlar

Kızlar bayramınız kutlu olsun sevdıklerınızle hep beraber nice bayramlara bız memlekete geldık bayramda Annemlerın yanına Kastamonu Abana bu arada bana çifte bayram oldu oğlum yürüdü bugun :folded_hands:

Hayırlı bayramlar​:cherry_blossom: gözünüz aydın inşallah benim kızım da yürür​:smiling_face_with_three_hearts:

İyi bayramlar duygu gözün aydın :smiling_face_with_three_hearts:

İyi bayramlarr, analı ogullu çok tarzsiniz​:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

Sağolasın canım benım şükür bugünü çok bekledim tel sorun artık hiç oturmuyor :face_with_hand_over_mouth:

İnşallah canım kaç aylık nemım kı tembel cıktı 15 ayda yurudu

Tesekkur ederiz canım senın güzel görmen​:smiling_face_with_three_hearts:

Hayırlı bayramlar :white_heart::white_heart: ana oğul harikasınız maşallah size

Hayırlı bayramlar canım teşekkür ederiz :hugs:

Evet öyle oluyor çok dikkat istiyor o yüzden :smiling_face_with_three_hearts:

Iyi bayramlar kizlar yogun bi gundu

Benimki daha tembel 18 aylık koltuğa çıkıp yürüyor sadece​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hayirli bayramlar arkadaşlar,gözünüz aydın duygu

Aa neredeyse hemşehriymişiz ben de Kastamonu Cide doğumluyum ama Bartın’lıyım :blush: hayırlı bayramlarr gözünüz aydın :heart_eyes: herkese hayırlı bayramlarr :cherry_blossom:

Hayırlı bayramlar herkese :smiling_face::smiling_face:

Çok sağolasın canım benım :smiling_face_with_three_hearts:

Evet yakınmışız :hugs:

Oyy oyyy maşallah canım :smiling_face_with_three_hearts::nazar_amulet:ayy benımkı de dun 2 tane adım attı sonra daha cesaret edemedı :sob:ama ayaga kalkıyor kendı kendıne, ne guzel bır hıs 2 adım bile beni çoookk heyelandırdıı:smiling_face_with_three_hearts: