Merhaba güzel anneler bazen benim fikrim bile sorulmadan misafirlikte veya evime gelen misafirler kendilerine ikram edilen yiyecekleri (Çay, kahve, çikolata, lokum gibi) bebeğime yediriyorlar ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum ama defalarca söylemekten de yoruldum. Sizin bebeğinize verilse tepkiniz ne olurdu ?
Ben cok sert tepki veriyorum ve asla musaade etmiyorum, su zamana kadar da kimse bisey vermedi. 2 kere esimin babaannesinin yogurt verme girisimi oldu bana sormadan, onda bile direkt yuksek sesle uyardim ve verdirmedim. Annesine sormadan bebeklere bisey veren insanlara inanilmaz sinir oluyorum, bu nasil bi cahillik nasil bi densizlik aklim almiyor.
En nefret etdigim şey bu gorumcem hep yapar, kayinvalidem sorar
Ben görüp tamam demeden babası bile yedirmez. Hele başkası?
Bir de bebeğimi güvenmediğim kişilerin yanında asla yalnız bırakmam. Hele çocuklu annelerin. Çocuğuyla mı ilgilensin benim bebeğimle mi? 5 dk belki tuvalet ihtiyacı için bırakmışımdır onda da hızlı çıkarım. Vermeye çalışan olursa da uyarırım kimse haddini bilmiyor cidden ne çok eğitilecek insan var ![]()
![]()
Annem hep sorar sağlıklı şeylere bile sorar 9 aylık olmasına rağmen muz verirken bile sorar hemde çocuğumda büyük hakkı vardır benim gibi bakar ama yinede danışmadan vermez. Ama kayınvalidem iki dk boş bıraksam hemen bişey tıkardı ağzına en son aldı ağzının payını daha hayatta hiç bişeye yeltenmez
Ayy bnm kaynanam öyle dişi yok çocuğun eliyle pirinç pilavını ağzına veriyordu çocuğun boğazında kaldı öksürmekten mahvoldu bir şey diyemedim sinirden dolma veriyo mercimek çorbası kek portakal ne bulursa verir ben kızıma çeşme suyu vermiyorum bi baktım dün almış çeşmeden kıza o suyu içiriyor gerçekten yalnız bıraakamıyorum kızımı ben mi çok abartıyorum acaba diyordum ama yalniz değilmişim
Ay benim kızım 4 aylık oldu 1hafta önce kahvaltıda börek yalattırıyor yapma diyorum amaan nolcak diyor biz çorbanın suyunu verirdik geviş getiririm yerdirirdim çocuklara diyor ıyy dedim onun anne sütünden başka bir şeye ihtiyacı yok diyorum birde seni ben emziriyimmi diye dolanıyor ortada köye gidince bile tuvalete giderken eşime diyorum gel bak sen 2 dakka diye
Annesinin ve babasının izni olmadan bir şey yedirmek gerçekten hiç hoş bir davranış değil. Bayramda çikolata verdiler diye ne zaman kahvenin yanında bir şey görse istemeye başladı. Artık çikolatanın tadını biliyor bende çikolata tadına benzer sağlıklı bir tarif bulup onu vereceğim.