Jelly sticker

Yaa çok kötü bir durum :downcast_face_with_sweat:benim kardeşimde Ağustosta doğum yapacak inşallah gidebilirim. Gaziantepte ben Konya da

Ahhahahahahah , olmazzzz, olamaaaz, senin kocanla olman lazimm . Seninle evlenmiş ne kadar şanslı, birlikte partileyinn onu mahrum birakmaa​:face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss:

Yanında olursun İnsallah canım :blossom:

O kıskanc ben kıskanc. Tatile giderken biraz daha acık gıyınıyorum. Elimi tutmayan elimi tutuyor :joy:

Guzell kadinsinn , o da farkında​:face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss:

Tsk ederim canım sende guzel ve zarıf kadınsın :smiling_face_with_three_hearts::heart:

İnşallah canım