Jelly sticker

Şu sıralar fenomenler de hep karşıma çıkıyor. Jelly sticker kızım 16 aylık acaba ilgisini çeker mi kullanıp memnun kalan var mı

Kızını bılemıycem ama benım ılgimi çok çekti​:grimacing::smiling_face_with_three_hearts::joy:

Kızım 14 aylıkken bunların duz olanını almıştım. Hayvanlı olanı. Mutfak fayanslarına yapıştırıyordu .onunla 1 saat oynadığını hatırlıyorum. Cogu hayvanın ismini oğrenmıstı.


2-3 ay baya severek oynadı gerçekten hala sağlam diğer tek kullanımlık almadım hiç bunun kitabına yapışması da iyi hala çıkardığımda çok ilgisini çekiyor şuan 22 aylık

Bende alayım bundan ilk defa duydum :upside_down_face:

Bende alayım notumu, serapcim Instagram olmayınca böyle sağolsun arkadaşlar soyledikce görüyorum bende . Teşekkür ederiz​:heart::rose:

Sorma ya bende aynı sosyal medya kullanmayinca iste gecikmeli ogreniyoruz​:sweat_smile::sweat_smile:

O değilde 2 tane instegramı olan ben neden hiç denk gelmemiş :grimacing: dert etme elçin benim sosyal medyam oldugu halde göremiyorum :joy::joy::joy:

Fenomenleri takip etmiyorsan çok normal . Beleş hayat yaşıyorlar yaaa bu kadar kolay olmamalı :face_with_bags_under_eyes:

3 tane fenomen takıp ediyorum. Dedigin gibi. Parti parti geziyorlar

Kolay hayat , çok itici geliyorlar bana çoğu :slight_smile:

Linkle bizi. :smiling_face:

Aynen habis bende denk gelmedim hiç ama fenomenlerin reklamlarını izlemiyorum o yüzdendur belki. Ben kızıma bim den almıştım hatta tek seferlik değilmiş çıkarıp başka sayfalarda da kullanabiliyormusuz ben işi bitti diye attım çöpe :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::face_with_peeking_eye: hiç sevmem kalabalık. Pahalıydı da :woman_facepalming:t2::joy:

Hahhaha Allahım ya. .

Ben bimi çok seviyorum. Haftada en az 2 kere bime gidiyorum ama hiç denk gelmedi bana :sweat_smile:

Ben yaşamak isterdim. Şöyle 1 ay boyunca parti parti gezmek isterdim​:joy:

Ama tek olayım en son otelin partisine gıtmıstık ,kocamla kavga etmiştik​:sweat_smile:

Benim bulunduğum bölgeye en yakın bim 2 km uzakta yürüyecek gidilir ama yok sıkıntılı her zmaan gidemem denk geldikçe giderim her seferinde de denk gelir şansıma :joy:

Ariyyyy o kadar yol yürüyemem ben :joy:

Sana Allah kolaylık versin.

Ya bana da çok farklı birsey oluyor. Trendyolda görüyorum bir sey beğeniyorum bunu alayım diyorum bime bir gıdıyorum aynısı bıme de gelmiş. Bazen ben aldıktan sonra geliyor bime o zaman da sinir oluyorum. :sweat_smile:

Bende yürürüm ya severim yürümeyi ama yok çok tenha mahalle olunca köy gibi diyeyim artık :joy: yaaa oda iyiymiş valla . Bana da yakın olsa bende hergun giderim üç harfli marketleri gezmeyi pek severim :heart_eyes:

Bende cok severim. Kardesimi alır cıkarım . Çok komık seyler yaşıyoruz .. Buranın da koyden pek farkı yok ..

Oh ne güzel valla benim kardeşimde yakınımda olsaydı keşke senede bir kere gelebiliyor :sad_but_relieved_face: bizde çok severiz kardeşimle .

Benimde ablam uzakta . Oğlu benım kızımdan 1 ay kucuk. Hala göremedim. 2 senedır de gelmiyor. Bu sene gelır insallah .