Kabızlık sorunu

Bebeğim 2 aylık anne sütü çok emmiyo mecbur mama veriyom Aptamil sma comfort ve hipp denedim 3 de kabız yaptı şuan hipp kullanıyoruz 2. Paketi açtık ilk başlarda belki mama değiştiği için fln dedim ama yine yapamiyo acilde fitil verdiler çocuğuma yaptı yine yapamiyo napmam lazım bı fikir verin acaba Bebelac kabızlığı önler mi ona mi geçsem yada Golden goat veya evoliva?

Mamasına bir çay kaşığı saf zeytinyağı damlatabilirsin benim kızım da doğduğun beri mama kullanıyor kabız olduğunda o şekilde yapmamı doktorum söylemişdi faydasını gördüö

Hangi mamayı kullanıyorsunuz çıldıracm artık 10 günde bır yapiyo

Aptamil kullandık sürekli değil ama ara ara kabız olduğunda zeytinyağı damlatıyordum hemen yapıyordu ilk 20 günllükken doktorum ver demişdi mama değişimi yapmadım hiç kilo alımı iyiydi gaz vs yapmadı diye aptamille 4 ay devam ettim

Üst üste mama değişimi bağırsakları etkiliyor kabızlık yaşanıyor mamasına zeytinyağı kat ılık bi duş ve karın bölgesine hafif hareketlerle masaj bağırsağını rahatlamasına yardımcı olur ay olarak küçük olduğu için de ek bi besin veremezsin