Merhaba arkadaşlar 14 aylık kızım 10 gündür kabızhergün yapıyor ama afedersiniz çok fazla katı yapıyor yaparken çok zorlanıyor herşeyi denedim doğal olarak kayısı incir zeytinyağı komposto vs aklıma gelen gerşeyi yapıyorum kabız yapacak şeyleri öğünlerinden çıkardım ama düzelmiyor kendi doktoru da izin de rahatsız etmek istemiyorum acaba fitil versem mi bi kere daha böyle olmuşdu doktoru fitil yazdı iki gün kullan dedi bir kere vermişdim düzelmişdi tekrar versem mi