Eskiden hergün tatlı poğaça börek yapardım. Hergün farklı yemek denerdim. Şimdi resmen bişwy yapamıyorum. Canımda neler neler çekiyor halbuki
ama yok fırsat bulamıyorun
Tam da o aylarda ben gün menüleri yemek isterdim hep. Biri çağırsa da gitsem yesem diye, kendim yapamazdım çünkü. Bence biraz büyüdüklerinde daha kolaylaşıyor yakında sen de bence o hünerlerini sergilemeye devam edersin
ben de hala eskisi kadar yapamıyorum tabi ama bir tık daha kolaylaştı diyebilirim ![]()
Valla koca tarafının yaşadığı şehirde yaşarsan csnının çektiği hiç birşeyi yapıp getiren olmazmış onu gördüm. Hiç bi hayrını göremedim bu zamana kadsr. Annemle aynı şehirde yaşasaydım hergün midemde ziyafet vardı. Annem yeni dönmüştü memlekete emziriyodum hala. Bebeğimm 50 günlük falandı işte. Bir kere olsun kaynananın bişe yağıp getirdiğğni görmedim. Hatta bi yere gitmiştik de herkes sofradaydı. Kayınpeder ver çocuğu ben tutm sen ye dedi. Önce benim yemem lazım ya hani. Kaynana atlayıp aaaa saçmalama anası tutsun sen rahat yemek ye dedi kocasına. Bunu da asla unutmam. Konu buraya nerden geldi bilmiyorum ama bu gece yorgunluktan sahur yapamadom patlamaya hazır bomba gibiyim
Bu erimiş hali mi acaba belirtilmemiş
Kırılmışsın hemen aklına geldi konu açılınca. Keşke herkesin kaynanası benim kaynanam gibi olsa. Biz izne gitmeden önce bizi arar hangi yemeği istediģimizi sorar. Çok da güzel yapar. Evime gelince de buzluğuma yemek hazırlar. Sağolsun ![]()
Yani kendi annen gibi işte ne kadar güzel. Kesin kaynananın kızı vardır. Genelde kızı olmayan kaynanalar çok bencil gaddar vicdansız oluyor
Ya gerçekten bu nasıl bi kadın
çok üzücü gerçekten ve kendisi de birine muhtaç kalmadığı sürece bu kötülüğünün farkına varmaz eminim. Ben de aynı şekilde bu gece yorgunluktan yine alarmı bile duymamışım. Eşim 10 dk kala yetişti bişeyler yedi en azından da ben bi de oruca yeni başladım ilk günüm ve sahurda bir lokma bile yiyemedim. Bi hurmayı ağzıma atmak bile aklıma gelmemiş öyle bi uyku hali yani. Hepimize Allah kolaylık versin cidden. Yakın olsaydık ben bişeyler hatırlayıp sizi davet etmek isterdim ne güzel olurdu ya ![]()
Gerçekten insan birilerine ihtiyaç dıyuyor . İki güler yüz , kurulu sofra, hoş sohbet. Keşke .. 3 günde 1 birimizde olurduk
ikimizde dibine kadar açız bugün desene. Ben ilk defa acıktım ya
Harika olurdu
ben açlık hissetmiyorum nedense de, baş ağrısı ve baş dönmesi var sadece.
Ben ilk defa aşırı acıktım ya . Akşamda yorgunluktan yiyememiştim . Aklım yiyemediğüm pidede ![]()
![]()
İnşallah bu akşam rahatça yersin, bebiş durur da
Allah kabul etsin herkesin orucunu ![]()
Amiiin, inşallah sende uyanır da tıka basa yersin
hayırlı iftarlar
Ahaha inşallah ![]()
![]()
Evet bir görümcem var