Kizlar danismak istedigim bi konu var
Arkadas gibi olduk yani sizle paylasmakta sakinca gormuyorum.
Hollandada bi site vur
Evinin ilanin koyuyorsun baskalarida koyuyo
Eger o karsi kisinin evi hosuna giderse ya birebir ya 3 lu degisim yapabiliyoruz.
Simdi biri degismek istiyo guzel de evi var ayni istedigim ozelliklerde ama cok kararsizim.
Degisim mi degismiyeyimmi?siz olsaniz ne yapardiniz
Farklı bir uygulama imiş ,eldekinden memnun olmayıp iş ciddiye binince eldeki kıymete biner bende hep, sizde de sanırım o şekilde olmuş kafanız karismis. Ben olsam karşı evin artilarini eksilerini tartarim, sonra da oturduğum evin durumuna bakarım
Taşınmaya değer ise tasinirim, yok maceraya gerek yok ![]()
Satinmi alaacksiniz takas gibi bişey de olabilir neden olmasın turkeydede takas yapılıyor bı çok şeyde
Takas yapicam basa bas bu evimi seviyorum o kadar masraf yaptim biraz sehir disinda
Diger evde sehire yakin daha yeni okul ve is icin daha avantaj ogullarim esim icin.
Bunu dusunmekteyim en iyisi aile bireyleriyle bir araya gelmek onlar ne diycek.