Emziren anneler günde kaç fincan kahve tüketiyorsunuz? Bebeğinizi etkiliyor mu?
Turk kahvesinden hamileyken tiksindim hala icemiyorum ama gunde 1 bardak nescafe iciyorum bebegim 39 gunluk etkilemiyo sanirim
Ben günlük 1 fincan içiyordum yoksa gaz yapıyormuş
Seninle bebeğimiz hemen hemen aynı haftada doğmuş 2 Kasım bizim doğum tarihiniz sizin
31 ekim bizimde ![]()
Kahve içmek mi gaz yapıyormuş yoksa içmeyince mi oluyormuş anlamadım
Benimde 31 Ekim ![]()
Aa ne guzel ![]()
![]()
1 fincan içiyorum sabahlari ama double shot espresso ile hazirliyorum. 2 fincan kafeinine tekabul ediyor. Her sabah 04.30 - 05.30 uyaniyorum, gecede toplam ancak 3-4 saat uyuyabiliyorum, mecburen sabahlari icmeye ihtiyac duyuyorum.
Fazla içmek gaz yapiyor