Kahve tüketimi

Emziren anneler günde kaç fincan kahve tüketiyorsunuz? Bebeğinizi etkiliyor mu?

Turk kahvesinden hamileyken tiksindim hala icemiyorum ama gunde 1 bardak nescafe iciyorum bebegim 39 gunluk etkilemiyo sanirim

Ben günlük 1 fincan içiyordum yoksa gaz yapıyormuş

Seninle bebeğimiz hemen hemen aynı haftada doğmuş 2 Kasım bizim doğum tarihiniz sizin

31 ekim bizimde :slight_smile:

Kahve içmek mi gaz yapıyormuş yoksa içmeyince mi oluyormuş anlamadım

Benimde 31 Ekim :sweat_smile:

Aa ne guzel :grinning::grinning:

1 fincan içiyorum sabahlari ama double shot espresso ile hazirliyorum. 2 fincan kafeinine tekabul ediyor. Her sabah 04.30 - 05.30 uyaniyorum, gecede toplam ancak 3-4 saat uyuyabiliyorum, mecburen sabahlari icmeye ihtiyac duyuyorum.

Fazla içmek gaz yapiyor