Kaka sorunu

24günluk çocugum kaka yapar ken cok ağlıyor yaptida az bisi oluyor yapmalıyım

Biz 2 ay 1 haftalığız doğduğu zamandan beri aynı problemi hala yaşıyoruz. Ben doktoruma sormuştum pişik kreminden biraz o bölgeye sür demişti öyle yapıyorum masaj da yapıyorum. Ama en çok bizde şuan banyo fayda ediyor. 3 gündür sadece banyo ile kakasını yapıyor

Yeteri kadar besin alıyor mu ne kullanıyorsun anne sütü mi mama mı

Anne sütü alıyor doymuyor aptamilde yiyo once bebelac aldim bktim bu durum oldu aptamile döndüm

Anladım canım ben de mama kulanıyorum kaç saatte bi besliyorsun gündüz ve olarak