Kalça çıkıklığı sonucundan anlayan var mı?

Merhaba arkadaşlar kızım dün 2 aylık oldu. Ultrason çekildi sonuçu böyle doktorumuz izinde bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

Bir sıkıntı yok temiz çıkmış sonucunz

Teşekkür ederim​:two_hearts:

Rica ederim :innocent:

İlk önce hangi doktora randevu aldınız acaba bende daha yapmadım kalça çıkığı koktroli MHRS den randevu bulamıyorum çocuk için girdiğimde bir sürü doktor cikiyir hangisine yaocan bilmiyirum

Cocuk pediatriye gidiceksin canim sehir hastanesiyse eger mhrsden cocuk sagligi ve hastaliklarini sec pediatriden aliyosum zaten randevu oda seni usg icin yonlendiriyo

Malesef çocuk pediatri diye yok canım

Cocuk sagligi ve hastaliklari diye al canim onun icinde pediatri

Bende yarın gideceğim çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümünden aldık randevu o istek yapıyormuş ultrasonn için