Kalça gelisim geriligi pavlik bandaj

Fizik tedaviye goturuyomusun cnm bizim burda vardı erkek çocuğu ama onun baya iki ayagida içe dönüktü yürümekte çok zorluk çekiyordu fizik tedaviye götürdüler sürekli yürüyüş yaptırdılar şükür çocuk şimdi yuruyebiliyor ve ayakları eskisine bakarak baya düzeldi hafiften içe dönukluk var

Doktor oyle bisey demedi canim zaten bizim gerilik cok sinirda o yuzden ice donukluk yok ayaklarinda 4 yasina kadar 2.3 ayda bi kontrol olacak sadece ameliyatlik bi durum yok dedi

Çok sevindim cnm Cok şükur prensesimi öp benim için​:smiling_face_with_three_hearts::kiss_mark::tulip:

Sol dedi doktor sağ gayet iyi sol çok az gelişmemis dedi

Sagol canim brnim operim tabi :bouquet:

Aman iyi canim az olsun cok olursa o daha sknti ameliyat olmak zorunda kalir

Aynen her iki doktorda ameliyatlik durumda değil sadece takipte kalcaz dedi 3 ay sonra için de görelim dedi bakalım