Kalça ultrasonu

Merhaba hanımlar, bebeğine kalça ultrasonunu devlet hastanesinde yaptıran var mı? Hangi bölümde yapılıyor?

Aynı şekilde Çocuk doktoruna gideceksin soyleyecksin oda seni yolluyor git çektir diye hemen alıp çekiyorlar geri doktoruna gidiuorsun sonuçlara bakıyor bizde devlette cektirmiştik başka bölüme gitmeye gerek yok doktorun yönlendiriyor

Çocuk doktoruna gidiyorsunuz diyorsunuz o sizi yolluyor eğer yer varsa hemen alırlar bizi hemen almadılar tarih verdi çektirdik sonra doktora tekrar gittik o verdiği tarihte

Ya iyiymiş o zaman çok beklemeyiz gibi ultrason için. Teşekkür ederim :cherry_blossom:

Ben gittigim gün doktor git çektir gel dedi hemen çektirip gelmiştim 10dkka bile surmemişti hastanede mi fark acaba

Belki dediğiniz gibi büyük şehirlerde daha yavaş ilerliyordur süreç bende İstanbuldayım inşallah çok ileri bir tarih verilmez.

Hmm anladım cnm bnde gidince bebekmi dedi evet dedim geç hemen çekelim dedi olsun en azından bı şekilde çekiliyor :blush:

Yaa birazda şans işi galiba​:sweat_smile: