Kalça ultrasonu


Kızlar ultrason sonucuna bakar mısınız. Doktor kalça çıkıklığı şüphesi dedi, 1ay sonra tekrar ultrason istedi. Muhtemelen geçer dedi ama tedirginim var mı başına gelen

Bu doktorlarda bi alem evet kalca cikikliginiz var sonuclara gore ama niye 1 ay beklerler degerleriniz dusuk bizim sol kalca alfa acisi 57 dereceydi 1 ay sonra gel dedi gittik ama ben 1 ay cift bez takdim 58 olmuş ortopediye yolladilar doktor kizdi 1 ay once buraya niye yollamadilar 1 ay aciginiz var dedi hemen apar topar bebege pavlik bandaj takildi 2 aydir alet takili cocukda alete ragmen hala 58 derecesi duzelmedi 60 olmasi lazim . Bebeginiz nekadarlik?. 1 ay bos durmakdansa cift bez takin kundak sakin yapmayin bacaklarini yanyana getirmeyin kucaginizdayken bi elini bacak arasina gelecek sekilde tutun

Çok gecmis olsun canm inşallah en kısa sürede atlatırsınız. 2aylik bebeğim şuan , küçük olduğu için dedi genelde düzeliyor çift bez bağla altını değiştirirken ayaklarından kaldırma vs. diye anlattı. Ortopediye gidebilirsiniz ama bence bekleyelim dedi. Birde ultrason cekilirken çok detaylı bakmadı sanki sizinde öyle oldu mu? 2dakika bile sürmedi

Evet cok.kisa surdu bizimde en son bakdiklarinda uzun bakdi ama en son degeriniz kacdi dedi aynisini yazdi tek doktorla kalmamani tavsiye ederim eger varsa cikiklik yada gelisim geriligi bebek nekadar kucukse tedavi okadar cabuk yanit veriyo 1 ayda duzelir eger suan aparat takilirsa size bizede duzelir dediler 57 olmasina ragmen duzelmedi 6 aylik olucaz 7 gun sonra. Cok tesekkur ederim sizinde duzelir insallah

İlk bakıldığında kaç aylıktı bebeğiniz

3 aylikdi

4.ayda başladınız yani tedaviye? Biz 2aylıgız ortopediye gitsende birşey yapmazlar daha çok küçük, genelde 3.aya kadar düzeliyor çift bez kullan işte ayaklarını kaldırma dvitaminini dikkatli kullan vs. düzelmezse gidersin dedi. Yengem ebe sağlık ocağında onu aradım oda aynı şeyleri söyledi.. yinede çok tedirginim ama kafam karışık