Kan sonucundan anlayan varmı

Geçen alerji için gitmiştik doktorda genel kanlara bı bakalım demişti sonuçlar çıkmış ast çok yüksek çıkmış kontrolümüz saliya..sonucu daha önce böyle çıkan varmı netten baktım karaciğer kanseri vs diyo içim içimi yiyo şuanda bebeğimin biseyi yoktur demi​:pleading_face::pleading_face:

Yakın zamanda bir hastalik geçirdi mi ve antibiyotik kullandıniz mi?

Ben hamileyken ast ve altye baktirdik . Karaciğer enzimleri içindi. Çünkü göbek cevremde aşırı hassasiyet vardı hep kasiniyordu diye yaptiedim hem özelde hem devlette testlerim normal gelmişti. Yüksekliğinde alerji ondan olabiliyormuş gebelikle beraber ondan kontrol altına almak için yaptırmıştı doktorum şükür birşey çıkmamıştı belli alerjine bağlı birşey için baktirmislaedir doktorlar

Genelde bu değerler vucutta enfeksiyon varken yüksek çıkabiliyor karaciğer enzimleri ama hastalık geçince normale dönüyo
Kızım hasta olduğunda doktor test istemişse bu enzimler yüksek çıkıyor enfeksiyon geçince düzeliyor. Korkulacak bir şey yok inşallah merak etmeyin

1 ay önce kullanmıştı grip oldu ateş öksürük vs

Aynen geçen gün bı alerji oldu ben şeftali yada labneden diye düşündüm dokotr ikiside yapmaz bı kanlara bakalım demişti

İnşaallah daha geçen gün bı arkadaşımın 1.5 yaşındaki bebeği vefat etti 3 aylıkken normal muayenede böbrekleri de bişey çıkmıştı son evre dediler kemoterapi goruyodu tüm vücuda sıçradı çocuk yoğun bakıma alındı 4 ay dayanabildi orda :pensive_face: korkuyorum ya öyle bişey olursa diye​:disappointed_face:

Şuruplar ilaçlar yükseltebiliyor o yüzden sordum. Değer aşırı yüksek değil aslında muhtemelen 2 hafta sonra falan tekrar kan isteyecek düşüş olmazsa ona göre ultrason isteyebilir. Hemen kötü senaryolar kurup onları düşünmeyin lütfen :cherry_blossom:

Muhtemelen ondan plabilir

İnşaallah ondandır :blossom: