Karaca swiss kullanan var mi

bu markanın tencere takımı kullanan varmı
memnun musunuz

Aa bende bu markanın tava setlerine bakıyordum ya online sitesinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

tencere tava farketmez.
granit çok zararliymis.
o yüzden swiss olsun dedim.
iyi midir acaba :hugs:

Valla benim evdeki tavalarım granik demir kaşık ve makinaya atmadığım halde soyulmaya başladı doğru düzgün kullanmıyorum bile ama iyidir diye tahmin ediyorum ya

Tava seti var çok memnunum yapışma özelliği gidinfe yada çizilince garantiye yolluyorum yenisi geliyor. Benim tavalar 26 cm di. Gatantiye yolladım aynı büyüklükte yok die 30 cm ini yollamışlar kocaman tava biraz ama özelliğinden çok memnunum

ben de Schafer aldım granit hiç memnun kalmadım 1 sene olmadan kabardı çöp oldular

Evet ya bence mağzadan görüp almak daha iyi olur

Ben karacanın çelik tenceresini ve swiss crystal takımını kullanıyorum ikisinden de memnunum. Çelik olanı 4 yıldır kullanıyorum. Swis crystali de sevgililer günü indiriminde almıştım. 4 aydır kullanıyorum diyebiliriz. O da güzel az yağ kullanarak yapışmadan güzelce pişiyor yemekler

Hem granit gibi sökülme zehirleme durumu yok. Önceden emsanın granit tenceresini kullanıyordum özelliği bozuldu 4 yılda. Sıyrıldı hep. Silikon kaşık falan kullanıyorum ama arada muhakkak ki farklı kaşıklar değiyor bulaşık makinesine giriyor ya çırpıcıyla bir şeyler yapılıyor çiziliyor

Karacanın bio granit stell plus takımını kullanıyorum bende 2 senedir gayet memnunum . Herhangi bir şekilde kalkma şişme yapmadı . Çelik tencere olarak da emirgan serisi var 2 senedir gayet memnunum