Son birkaç gündür sürekli karnı gurulduyor. Gazını çıkarıyorum ama hala devam ediyor neden olabilir
Gaz olabilir canım
Emerken hava yutuyor olabilir yada reflü olabilir eğer süt ya da laktoz alerjisi varsa o çok fazla gaz yapabilir bunlardan kaynaklı da karnı guruldaya bilir.
Gazı çıkıyor ama hatta baya baya çıkıyor
Üşüdüğünden de olabilir mi oda sıcaklığı 24 derece diye ben altına tek kat giydiriyorum hep acaba üşütüyor mu
24 derece sıcaklığa göre normal ben bazen hep ince tulum ile yatırıyorum eğer laktoza alerjisi varsa sindirmeye zorlanabilir bağırsakları gurultu yapar
Bunu nasıl anlayabilirim peki
Doktora söylersen test yapar canım