Kizlar regldm bikac gundr reglm hiç böyle kaşık ağrısı yaşamadım ve reglm bitti ama hala kaşık agrisii yaşıyorum sanki doğum sancısıymisgibi ara ara geliyor bu normalmi niye böyle oldu bilgisi olan varmı
Sezeryan mı doğum yaptın? Ben sezeryan yaptım ne zaman eşyaların yerini değiştirsem falan ağrır
Yok normal doğum yaptım ama hiç böyle kaşık ağrısı yaşamadım reglm bitti bittikten sonra başladı şiddetli ağrı sanki doğum sancısı gibi ve gaz da var gazim var ve kasıklarıma vuruyor ağrıyor
Gaz sancısı da olabilir üşütmüş olabilirsin ayaklarını sıcak tutmaya çalış
Gaz varsa büyük ihtimal üşüttün.. korkma geçer. Kendini sıcak tut. Sıcak duş iyi gelir.
Evet var ama çok şiddetli bir ağrı doğum sancısı gibi eğilip kalkınca ağrıyor geçmiyor yani
Bu dediklerini gaz yapar dehşet sancı verir ağrı bi yerde toplanmıyorsa özellikle sağ bölgende korkma gazdır kimyonlu su iç ve egzersiz hareketleri yap geçer inşallah
Kaşıktan aşağı doğru bıçak saplaniyormus gibi
Tamda gaz sancısı arkadaş doğdu diyor kimyonlu çay iç ve kendini sıcak tut geçecek
Geçti tşk ederim saolun