Merhabalar anneler kızım 14 aylık şu ana, kadar çok sorunlarım olmadı ama son bır haftadır tel başıma kızıma bakmaya, dışarı tek basıma kızımla çıkmaya korkar oldum ya evde ua da dışarda tek başına iken bana birşey olursa kızım ne yapacak ya, dışarda düşer kalırda kızımı kaybedersem diye çok korkuyorum şimdiye kadar böyle bişey yoktu kaygı bozukluğu diyorum kendimi rahatlatmaya çalışıyorım ama olmuyor kusura, bakmayın sizleride meşgul ettim ama birilerine söylemem gerekiyordu
O korku bendede var canım evde yalnızım eşim nöbette olduğunda aha bana birşey olsa ne olacak çocuğuma diyorum ama bu korku ilede nereye kadar yaşıycan Rabbim büyük bi çare Yol gösterir korur yavrularımızı diyorum
sende içini ferahlat
Son zamanlarda çevremde birçok kişi anı kalp krizi geçirdi daha bugün marketın önünde bir adam düştü kaldı ister istemez tedirgin oldım bilmiyorum belki dediğiniz gibi bilinç altında kaynaklı olabilir nasıl baş edeceğim bilemiyorum
Çok doğru bu korku ile ne kadar yaşanır ister istemez bir yerden sonra kızıma da yansımasından korkuyorum Rabbime emanet. Ama onun emanetine sahip çıkıp koruyamazsam diye içim içimi yiyor
Ne güzel diyorsun bak yansitmaman lazım o melekler bizi ailesi olarak seçti ondan en layığıyla bakacağız Rabbim Gün ömür verdiği sürece bol bol oku rahatla kuzum
Amin bacım amin ![]()
Anne olduktan sonra insan çocuğu adına her ihtimali düşünüp endişe duyuyor değil mi? Hepimizin aklına zaman zaman böyle şeyler geliyor. Çocuğumuz olduktan sonra hasta olmaktan, kaza geçirmekten, başımıza birşey gelmesinden eskiye göre daha çok korkuyoruz. Çünkü bebeğimiz ne yapar diye düşünüyoruz. Ben de arkadaşlar gibi dünyada olup biten kötü şeylere şahit olmanın bu kaygının temelini oluşturduğu fikrindeyim. Böyle anlarda ben kendimi şöyle rahatlatıyorum:
“Bunlar sadece benim zihnimde olan şeyler. Gerçek değil. Bana birşey olacaksa bu ancak Allahın takdiriyle olur ve bunu yazan Rabbim evladımı da görür. O’nun için de yazdığı bir kader var. Allah plan yapanların en hayırlısıdır. Bunları düşünmek bana birşey kazandırmadığı gibi herşeyi kontrol etmeye de gücüm yetmez.”
Ve dua ederim evladım için. Onu sağlıkla huzurla büyütebilmeyi Rabbimden isterim. Tüm kara bulutlar dağılır benim için.
Aynı şeyleri yaşıyorum bundan dolayı stres yapıyorum ve çarpıntı oluyor sonrasında. Dediğiniz gibi çevrede o kadar negatif şeyler duyuyoruz ki ya banada olsa diye aklımızdan geçiriyoruz ister istemez
benimde kimsem yok çocuğumu emanet edeceğim allah korusun hastane isim olsa bir kac saat bile birakacagim kimse yok annem veya bir ablam kardeşim kimse yok ben bu sebepten çok stres yapıyorum bisey olsa kime birakirim kim idare eder kim bakar diye diye kafayı kıracağım en sonunda
Rabbım saglik versin hepimize evlatlarımızın başında olalım ![]()
Tamda böyle evet. Aminnnn çokça aminnnn
Aminn Allah kimseyi evladından ayrı koymasın
Bnm de kıızm 14 aylık olmak üzere İstanbul da yaşıyorum son zamanlarda yaşanan depremlerden dolayıı çok korkum var 2-3 kere yakalndk kızımla hep yalnızdım elim ayağım titriyordu kıızmmı alıp çıkana kadar çansatsını hazırlıyım o bu derken şimdi 1. Kattayız tek merdiven ama yeni eve taşınacz inşallah orası 4. Katta ve çok dar ve dik merdivenleri var Allah korusun deprem olursa evde tek başımayım nasıl yaparım ne ederim diyorum dışarıya pek göstermiyorum kendimi de değil ama o an aklımdan geçen tek kişi kızım oluyor düşün deprem çantsı hazırladım kendm için içine hiçbir şey koymamışım farkettim sonradan kızımn zıbınından tut tokasına kadar koymuşum nolur nolmaz diye kendime hiçbir şey o an sadece o var aklmda öyle bir durumda nasıl yapacam diye Allah yaşatmasın böyle zor bir durumu hiçbirimizi de ama bende bunda çok skntıya düşüyorum ne kadar sakın kalmaya iyi görünmeye çalışsamda aklmda bin tane soru sktnı var Allâh yardmcmz olsun bol bol okuyalım