Evet evet tam olarak böyle. Kek yapsam, biraz daha kızartsaydın ya niye tam kızartmadın der. Alenen karalamaz ama hemen kendi üstüne birşey katmaya eksiği varmış gibi düzeltmeye kalkışır. Sadece bana karşı değil üstelik. Yanında birinin bir marifetini övsek hemen belli eder hoşuna gitmediğini. Bana hiç tanımadığım insanların yaptığı yemeklerin, temizliğin vs ne kadar kötü olduğunu defalarca anlattı peşine kendininkini övdü. Bana sadece lohusalığımda yardıma geldi, işte diyor ki süpürgen niye böyle, şöyle olandan alsana. Ya sen napican benim süpürgemi süpürüyorsan süpür, istemezsen süpürme. Kafam zaten kazan gibi olmuş, lohusa halimle süpürgenin ezik hortumunu mü düşüneyim. Gittikten sonra da bana bir tane granit tencere göndermiş bir de ses atmış ki tencerelerin hep çelik, pilavı iyi olmaz yapışır bu tencerede yap. Ne münasebet ya! Ben de söyledim ben pilavı hiç yapıştırmam, çeliği kullanmayı bilmek lazım ayrıca zaten granit hiç sevmiyorum ondan almadım. Yani bana demiyor sana hediye aldım diye. Niyeti o olsa başım üstüne, isterse teneke almış olsun kıymet veririm. Böyle böyle işler…
En tuhafı yaşını başını almış, görmüş geçirmiş, artık bir ağırlığı olması gereken insanlara yine biz olgunluk gösteriyoruz. Şöyle oturaklı bir Osmanlı kadını kayınvalide olacaksın ki vara yoğa konuşup gözden de düşmeyeceksin, sevgini şefkatini de hissettireceksin, hürmet saygı da göreceksin.. ahh hayaller![]()
Ah ah aynen öyle
senin oğlun mu vardı ![]()
Bence hepimiz burdan sözleşelim ahaha evlenirlerse ne güzel ![]()
Evet oğlum var![]()
Ay tamam bu benimkinin türünden tek farkla para verip benim evime birşey aldığı çok nadirdir . Çöpe atmaya kıyamadıklaronı benim evime verirdi ![]()
çok tuhaflar ya niye böyle bunlar. İnşallah biz de öyle olmayız ama sizinde dediğiniz gibi benimkide herkese bunu yapıyor. Karakterleri bu. Herkes kötü onlar mükemmel.
Ayy tüh
Kızı olanlar el kaldırsın arkadaşlar ![]()
Bir yerden başlamak lazım
Kaynana olunca dünürden de başı ağrıyan çok maalesef kendimi de düşünüyorum napim ![]()
İşin garibi sanki bizim dünyadan haberimiz yok, biz hiç insan tanımıyoruz da onların ortalama bir Türk kadını olduklarını görmüyoruz
çok çok eminim onun bu hayattaki en büyük haz kaynağı bu anlattığım durumlar. Mesela yardıma ihtiyacım olsa bahane bulmaz, üşenmez ama o yaptığı şeyi ne kadar mükemmel yaptığını, ne derece makbule geçtiğini en az 20 sene söyler
onun tek gayesi bunu ispatlamak.
Admin yeni uygulama hazırlığına girişiyor; “mucize dünürler” loading…
birbirimizi bırakmayalım kızlar ![]()
Valla ben kurtıldum darısı başına bence ömür tüketiyolar![]()
Ağla kocana soyle bana aynaya bakmıyor musun diyor de of siniflendim ama yani insan düşmanına deme onu
Ayda yılda bir görüyorum o yüzden böyle iyi şimdilik![]()