Kaynanalarim

Öz kaynanamı doğuma cagirmayacaktim ama hanımefendi festivale cagirmadiniz beni diye kafa tuttu bende ben gittimmide seni cagiracam dedim o ara doğuma 2gun felan kalmış ağrılarım vardı ertesini günü aradı ee ben köye geliyorum deyip geldi aksilik o gelince sancım tuttu doğumum oldu 3gündür yanımda diğeride eşimin babannesi ama bana kaynanali yaptı hala devam ediyor onunla aynı bahçede evlerimiz oda sürekli gelip duruyor yardimlari varmı derseniz yok desem yeri var bir kahvaltıyı hazırlayıp bulaşık yıkıyordu kahvaltıda ben yardim ediyorim tabi bugün bı plav koy dedim beni on kere kaldırdı tadına bak suyuna bak pismişmi bak abimler geldi çay felan içtiler yemek yediler kaynanam sürat yapıp durdu neyse herşey kalktı ben açim buyuk oglum aç kaynanam bunu bile bile kendine hazirlayip mutfakta yiyordu bende oğlumla kendime hazirladim bu şekil olduktan sonra kendim yaparim ben bunalıma girdim iyice :face_holding_back_tears:diğer kaynana geliyor öbürü ben öptüm kokladım sen opemedin bebeği birbirinden kiskaniyorlar uzanıp uyuyamıyorum bile

Kendine yetecek kadar yapıp et ye iç ,odana geç bebeğine bak uyu. Yemek mi yok? Ekmek arası peynir yedim yattım ben. Eşim gelince de sorduğunda söyledim sonra düzeldi bu sefer de bulaşığı bıraktı. Tuvalete zor gidiyordum tutunarak bulaşık mi yikacaktım? Tabiki yapmadım​:hugs: Akşama kadar durdu o bulaşık geceye kadar durdu sonra eşim yapti. Sinirinden bir kelime bile etmedi odasından çıkmadı ben de baya rahat ettim. :relieved_face:

Kendim yapar yerim tabiki çok şükür o kadar ellerine kalmadım onlar kendilerini bir halt bekleyip başımı bekliyorlar bebeğin başini bekliyorlar yatağın üstüne doluşuyorlar yaaa yeminle anlatilmaz görmeniz lazım

Kapınızı kilitleyin sürekli kilidi varsa. Gelirlerse müsait değilim deyin. Arada işim var deyip gidin çıkmayın odadan kilitleyip. Uyumaya gidiyorum bebeğim de uyurken uyuyacağım , bir şey sormak için de gelmeyin ne olursa olsun beklesin deyin. Sınır çizmezseniz çok daha ileri giderler her zaman zorlarlar.

Allah yardımcın olsun kardeşim çok zor inşallah eşinin desteği olur sana eşin sana destek verip bu olayı çözmesi lazım yoksa durumun dahada zor olur

Amin inşallah​:palms_up_together:

Esiniz ne diyor peki

Eşim hicbisey demiyor biri annesi digeri babannesi :face_holding_back_tears:

Çok güzel zamanların bol bol uyu sonra uyumaları azalıyor dinlen kitle kapını duyma zor aynı evde ama yalan söylemeyi sevmem ama mecbur kılıyorlar doktor öyle dedi böyle dedi de gözlerini korkut .

2oglum var uyuyamıyorum gündüz acikiyorlar bazen birbirine giriyorlar herkes evinde dursa rahat edicez ama düşünceli değiller asla

Walla yeri gelince demesi lazim anneside babanneside olsa pasif kalmamasi lazm

Keşke nerde beni kayiracak bunlara guvenemem yemek yok bişey yok dün aç kaldım kahvaltıyla gecistirdim çok şükür bugün biraz iyi hissettim kalktım yemeğimi yaptım 2side salonda oturdular bir guzelde yaptigimi yediler

Allah akil fikir wersin boyle insanalra

Salam elə çox esebiyem ki mən qaynanam uşağı iməkləyir birdə yuzu üstə yıxıldı mən oturmuşdum biraz uzakda birdə yıxıldı durasan mənə deyəsən sən niyə koydun uşağı yıxılmaq ancaq telefon baxır san uşaq ağlayır almışam qucağıma gəlib der ver mənə uşaq derım mənim uşaqım dı məndə sakiləşər yox hayıf oldu oğluma sənin aldığı maman deyəcəm

İnanırsız elə yorulmuşam bu insana məni təmiz əsəb xəstəsi elədi

Aklın varsa tek kal ..Korkma alışırsın tek kalmaya en azindan kafan rahat olur tepkini göstermediğin sürece tepenize biinecektir ..bizzat yaşadım. Kizim 3 gunluk ilginç tek bakmaya başladım Allah yardım.ediyir korkmayın. Lohusalikta depresyona girmek istemiyorsanız bence tek kalmak eşinden uardim bekleyin.

Bizlə qalmır bura 3 aylıq gəlib mənə kömək üçün yoldaşına baxır biz Rusiyada yaşayırıq amma qaynanam gil Azərbaycanda yaşayır bunu bana kömək məni əsəb eliyir

Bebek 2 aylık olanacan bakıb ondan sonra özun bakmışa indi Çocuk 11 aylık bunu dedi sözləri hakısız danışır