Yani kendimi bu konuda üzmek istemiyorum zaten içe ata ata tansiyon hastası oldum hem gelmiyor aramıyor sormuyor hemde geçen hastaneye yatirmislar ameliyat kırk bin TL istiyor başka keriz yok benim kerizden istiyor neyseki vermedi bizimki
Bu konuda kaynanamın hakkını yiyemem valla her ay 3 bin lira haşlık yollarlar her gittiğimizde 1,2 bin verir bebek arabasını yorganını döşeğini bir çok kıyafet doğduğunda 3 çeyrek bir bileklik taktı pahalı ihtiyacı olursa ekstra para yollarlar alın diye. Doğum gününde 2 çeyrek taktı bana da öyledir doğum günümde gram Takar iki üç ayda bir çeyrek yapıp verir. Bi eksiğim olsa kayınpederime söylemem yeterli hemen alır yada parasını gönderir
Ya ona rağmen almış Allah razı olsun benim dedenin karısı var kaynanam sayılır hepsindede çeyrek taktı öz kayanam 2oglumdada hiç bişey takmadı durumu olduğu halde kizimdada takacagini sanmıyorum
Benim kaynanam yok ama annem de kaynanadan farkı yok sadece doğduğunda bı çeyrek onuda babam taktı 3lu bebek takımı bide beşiğin içine yatak aldılar başka bişey yok durumları da gayet iyi ama umursamiyolar işte şanslı olmak lazım bu hayatta kaynanalarinizin kıymetini bilin bizim anamız yapmiyo
Ahaha hiç sorma yaa etrafımdaki herkes harçlık falan alıyormuş biz bazen ağzımızla şaka niyetine isteriz birazda ciddilik payı olur tabi ama sonuç hüsran