Kaynanalariniz bebislerinize neler aldı kizlarrr

Sohbet olsunnn..

Bizimkinin aldıkları;

1 çeyrek

1 küpe

1 çeyrek değeri kadar üst baş iç dış bebeğin ihtiyaçları aklınıza gelebilecek cogu şeyini aldı banyo setine varana kadar birsuru kıyafet

Yorgan Takım

Nevresim takim

1-2ser bin TL arada harçlık

(Bu arada kaynanamın eşi öldü durumu yok ve kirada)

Ceyrek takti yorgan yapti yatagini yapti hususu goturdu newresimini sectirdi

Ilk başta Dolabını, hastane çıkışı seti, 1 tane müslin battaniye, bornoz, 2-3 tane zıbın ve 2 çeyrek aldı. Geldiği zaman kıyafet, bez, mama alır.

Valla gidin ellerini opun başınıza koyun benim şeytan kadın daha bebeğimi görmedi yapicak bişi yok yani

Onun yaptığı da çok ayıp insan torununu görmeye gitmez mi ya

Doğduğu zaman 1 çeyrek o kadar :blush: Hiç aramaz, bir ihtiyacınız var mı diye asla sormaz. Ben de ona sormam. :relieved_face:

Yani kendimi bu konuda üzmek istemiyorum zaten içe ata ata tansiyon hastası oldum hem gelmiyor aramıyor sormuyor hemde geçen hastaneye yatirmislar ameliyat kırk bin TL istiyor başka keriz yok benim kerizden istiyor neyseki vermedi bizimki

Bi çeyrek taktı bi de 500 tl para o kadar

Bu konuda kaynanamın hakkını yiyemem valla her ay 3 bin lira haşlık yollarlar her gittiğimizde 1,2 bin verir bebek arabasını yorganını döşeğini bir çok kıyafet doğduğunda 3 çeyrek bir bileklik taktı pahalı ihtiyacı olursa ekstra para yollarlar alın diye. Doğum gününde 2 çeyrek taktı bana da öyledir doğum günümde gram Takar iki üç ayda bir çeyrek yapıp verir. Bi eksiğim olsa kayınpederime söylemem yeterli hemen alır yada parasını gönderir

Her şeyin başı stres zaten. Boşver. Iyi bari annesine üzülüp vermemiş

Valla öyle ben ver verme demedim kendi oğlu vermedi

Eşin de birseyleri görmüş demek ki

Doğduğu gün bir tane çeyrek bide beşiğin parasını verdi ama beşik almıştık çoktan o parada başka bir ihtiyaca gitti​:grinning_face_with_smiling_eyes: başkada bişey yok

@Ceren1 Sen nerelerdesin ya :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: bizim kaynanalar kardeşmiş meğer arkadaşlar assfd​:rofl::rofl: aynı köyden geliniz farklı bir şey duysam şaşırırdım hee​:rofl:

Çeyrek takti

Ya ona rağmen almış Allah razı olsun benim dedenin karısı var kaynanam sayılır hepsindede çeyrek taktı öz kayanam 2oglumdada hiç bişey takmadı durumu olduğu halde kizimdada takacagini sanmıyorum

para veriyolar bizimkiler genellikle ne bisey aliyolar ne takiyolar zaten tamamlamistik. sadece kendi abim camera almisti.

Benim kaynanam yok ama annem de kaynanadan farkı yok sadece doğduğunda bı çeyrek onuda babam taktı 3lu bebek takımı bide beşiğin içine yatak aldılar başka bişey yok durumları da gayet iyi ama umursamiyolar işte şanslı olmak lazım bu hayatta kaynanalarinizin kıymetini bilin bizim anamız yapmiyo​:melting_face::melting_face:

Hiçbirşey yapmadı sağolsun ilkine de sadece 1 battaniye almıştı :grin:

Ahaha hiç sorma yaa :grinning_face_with_smiling_eyes: etrafımdaki herkes harçlık falan alıyormuş biz bazen ağzımızla şaka niyetine isteriz birazda ciddilik payı olur tabi ama sonuç hüsran​:grinning_face_with_smiling_eyes: