Kedi tırmalaması

Kızlar, az önce oğlumun yüzünü kedi çizdi ama yüzeysel çizildi. Yıkayıp kolonya sürdük. Acile götürmeye gerek var mı ?

Kedi ev kedisi miydi, aşıları var mıydı biliyor musunuz? Kolonya da sürmüşsünüz bir şey olmaz diye düşünüyorum ben ama içiniz rahat etmezse götürün yine de :two_hearts: çok geçmiş olsun ya nasıl oldu :pleading_face: ben de korkuyorum bizim kedimiz de bir kere çok yüzeysel çizmişti ama o mu yaptı emin değildim ben de.

Çizmiş isirmamiski bence bişi olmaz

Mahallenin kedisi. Bi ara sahibi vardı sonra onlar taşındı kedi burda kaldı. Ara ara eve alıyorum karnını falan doyurup salıyorum. Bu akşam da oğlum severken bi an kuyruğunu sıktı galiba kedi de o sıra çizdi. Aşısı var mı yok ku bilmiyorum.

Bana da öyle geldi ama yine de tedirgin oldum bi sormak istedim

Birşey olmaz canım Allah’ın izni ile bizimde ayağını tirmalamisti yazın baticon sürdük bıraktık geçti

İnşallah canım :folded_hands:

Merhaba, asisiz ve sokak kedisi ise kuduz aşısı vuruluyor diye biliyorum. Ya acile gidin yada doktorunuza bir danışın bence. Cok geçmiş olsun

Teşekkür ederim.