Kelime sayısı

Bebegim 16 bucuk aylik erkek. Anne baba anneanne dede abla mama meme hadi Allah kelimelerini kullanıyor. Kendini anlatiyor isteklerini gösteriyor bir şekilde. Merhaba deyince elini uzatıp sıkıyor söylemeden. Yeterli mi yoksa az mi acaba ? Bu aylarda 15 20 ogrendi diyenleri görüyorum :frowning:

Bence kıyaslama canım gayet iyi dahada artacaktır… malesef insanlar ortamlar sosyal medya hep acabalar yukletiyor annelere kıyasa gidersek ohoooo neler neler var ondan maşallah diyelim o kadarını diyemeyen benim oğlum mesela 18 aylık olduk. Doktorun herşey normal diyorsa akışına birak

Cok sukur sadece kilo alimimiz biraz yavaş ama kanda vs hic sorun çıkmıyor yapısal diyorlar. İnşallah bütün bebekler saglikli oluur

Amin canım sağlıkla buyusunler​:smiling_face_with_three_hearts:

Bebeğim 22 aylık.. artık her şeyi konusabiliyoruz geçenlerde bi etkinlik yaparken 40tan fazla kelimesi olduğunu farkettim. Şarkı ezberliyor ve söylüyor vs.. ama kardeşimin oğlu 3 yaşına kadar anne baba dede mama dan baska birşey demedi.. otizmli mi acaba diye düşündük. Doktora gittik. Aşırı ekran maruziyetinden konuşmamış çocuk. İşin kötüsü kardeşim ekranı kesmedi. Çok geç konuştu. Şimdi susturamiyoruz. :joy: Her çocuğun gelişimi farklıdır. Doktorunuz sorun yok dediyse bebeğinizin keyfini çıkartın.

Teşekkür ederim. Arada bi ekrar veriyorum zorda kaldığımda ama surekli olan bisey degil. Zamanla artik sanirim