Kendimi cok kotu hissediyorum ☹️

Acaba o aşamaya gelmeleri için yıllar mı geçmesi gerekiyor :rofl: öyleyse iyi en azından ilerde barş öyle olsun da, inşallah öyle olur :rofl:

Buzdolabina kagit yapistirdik ne eksikse o aliniyo oyle cozum bulduk bir sonraki gunun menusu icin de alisveris yapiliyo mesela bizim evde.

benimkinin bir de su huyu var . mesela araiyorum diyorum ki yogurt al. Diyor ki ne yapacan yogurdu. sanki cok absurt bisey istemisim gibi. ya yogurdu napabilirim. diyor hemen bugun mu lazim yoksa sonra alirim

Lazim olmazsa niye isteyeyim aklimdan zorunmu var de lazimki istiyorum sofrada olmayinca da benden bileceksin.

velhasil beni cok yoran bir adam.

Benim yazmaya dile dökmeye konuşmaya mecalim yok hepiniz özet geçmişiniz eksiği var fazlası yok sanki bebeğim tek başına yaptım üzerime zilmetli sürekli bende sevmeye gelince aman oğlum tek varisim bakmaya taşımaya gelince işten geldim yoruldim hele onun çalıştığı sonunda maaş var Umut var bizler sigorta yok maaş yok izin yok gelince fosur fosur uyuyor ya gırtlağını sıkasim var bide diyor ki para mı lwzim al bişey mi lazım mesala yoğurt desem yoğurt ve ne varsa alır yeterki bana karışma diyor tabiki başını iyiyorum

Tek tek okuycam da genel bakinca biz kadınlar hep depresyondayiz galiba . Evlenince dert daha da mı çoğalıyor. .Aslinda dert demeyim de sorumluluk artıyor bazen buda bize ağır geliyor. Cocuk olunca da 2 katı oluyir galiba. .

Erkeklerin umursamazlık olunca daha çok zorlanıyoruz bence bende ara ara okudum bütün erkekler birbirine benziyor benimkide diyorum bezi bitti 2tane kalmış akşama doğru arıyor bugüne yetmezmi yarın alsak 2tane yetermi diyorum bugünü yarına yarını birgune atıyor alışveriş yapmayı hiç sevmiyor akşam oturunca ne pisirdin hadi çekirdek getir yokki diyorum​:joy:demiyorku ben almasam bu kadın ne pisirecem elinden gelse alışverişini al kendin getir der arabayla gitmeye bile üşeniyor yaw ben alırim posetlerim oda alır arabaya koyar bir degisik bu adamlar para vermeyi sevmiyorlar ayy demeyim diyordum devletin verdiği 5bin varya onada el koydu diyorum ki yarı yariya kirişalim yok dün tartıştım oylelikle 2binj aldım bin pazara gidiyor meyve sebze çocukların eksiği yetmiyor bile kendi zevklerine gelince parayı gözleri görmüyor biz isteyince çok büyük geliyor nedense :face_holding_back_tears: o kadar yazıyı okuyamadın bende özellikle sana yazıp okutmuş oldum​:joy:

Kız bu erkeklere acimicaksin ilk zamanlar salaktim yahu şimdi bu lazım diyorum essek gibi fazlasiyla alıyor para veriyordu harciyin şimdi abimin hanimiyla geziyorum kendi rezil olmasın diye veriyor bende yemiyim harcamiyim diyorum e kaşıkla verdiğini kepçeyle alıyor yok motora benzin koyucam yok şunu alıcam gidip cekmiyim faizi ile veririm vermez bende harca babam harca bitti oyuncak mi evi doldurdum kıyafet mi öyle cinku ne kadar yazık desem günah desem en çok bana yazık oluyor

Yaaa yok fazlasını istemiyorum gerekli şeyler için istiyorum ona bile yok diyor zaten gerekmeyen şeylere para vermeyi bende sevmem ama binacidan doğru söylüyorsunuz ben istemiyorum ama kendilerine gelince harcıyorlar acimiyorlar

Aynen öyle baktım az uz veediginide alıyor dedim böyle yapım benim bı dayımin eski eşi var zavallı dört çocuk büyüttü yama üstü kendini adamış üstünde kıyafet yeni yok idare etmiş dayimda üstüne kuma geturmis o yemedi adama yazık dedi şimdiki karısı nasıl iyiyor nasil ama her sene başka hali vb e rahat görmesinler yoksa başka yere kayarlar parasız kalsın biz iyelim

Hem koca hem baba tarafı aynı bnde de böyle durum

Aha aynısı ve bnde sonunda o yoğurt alınmaz yüzde doksan unutlumş oluyor :sweat_smile:

Ne luzum var derlerdi ama aldigim her esyayi benden fazla kullaniyolar ne hikmetse