Off birkaç gündür buraya da adam akılı bakmıyorum. İçimde bir sıkıntı var en ufak şeye alınıyorum neden bilmiyorum. Bugun kizim da deli etti beni sinirle onu da birazcık hirpaladim. Kendimi coook kotu annne ilan ettim galiba çok çabuk sinirleniyorum .
Bazen bir daha çocuk fln istemiyorum diyirum o kadar hızlı sinirlenen biriyim ki tahammül seviyem alt ust oldu . içimden hiç birsey yapmak gelmiyor. Esimden bile uzaklaşasim var . Bu ara kizima da hiç ilgi göstermek istemiyorum. Göstermeyiniz de kendimi kötü hissediyorum şuan olduğu gibi kendimi kötü anne ilan ediyorum ..
offf bogazim aciyor ağlayacağım ama olmuyor da . Kendime vakit ayıramıyorum evdeyim ama boş boş geciyir zaman
1 haftadır bende öyleyim. En ufak şeye sinirleniyorum, oğlum yaramazlık yaptıkça sinirlenip istemsizce bağırıyorum sonra kötü anneyim, yetemiyorum, çocuğuma iyi davranamıyorum diye ağlıyorum. Eşim de bana kızıyor daha bebek birsey anlamıyor herseye sinirleniyorsun diye bu defa eşimle de ufak çaplı tartışma yaşıyoruz. 2 günlüğüne tatile gidelim dedik daha ilk günden çocukla niye geldim tatil benim neyime diye pişman oldum.
Ben deoyleyim ya. Özellikle eşime karşı aşırı tahammülsüz ve sinirliyim. Yaptığı herşey gözüme batıyor. Nefes alsa sinirleniyorum deyim yerindeyse. Arkasını toplamaktan yoruldum. Beni dinlememesinden yoruldum artık bı konu hakkında onunla konuşmak bile istemiyorum. İsteklerimi beklentilerimi planlarımı onemsememesinden bıktım. Artık ihtiyacımi bile söylemiyorum. Yapmasini istediğim şeyleri yapmayip İstemediğim şeyleri bana lutufmus gibi yapmasından bunu da başıma kakmasindan bıktım. Hiçbir konuda ortak noktamız yok. Ne siyasette, ne sosyal aktivite ne yaşam tarzı ne hayata bakış açısı. Beraber ortak beğendiğiniz ve izleyeceğimiz bir dizi film bile yok. Ortak dinleyecegimiz bir şarkı yok. İkimizin de yapmayı sevdiği bir aktivite yok. Yaşlı bir esnaf adamdan farkı yok. Benim ruhumu da ölduruyor.
Sanki benim bugünkü halimi tarif etmişsin Habiş
hem kızım çok mızmız sürekli ağlıyor bugün, hem ben çok sinirliyim. Üstüne bi de kızımı öğlen uykusuna tam yatırdım 2 dk olmuştu birden zil çaldı. Anında kızım uyandı tabi.. ve otomatiğe basmadan kim o diye seslendim cevap yok, birisi açtı kapıyı ben de apartmanın içine seslendim kimsiniz dedim. Abla kusura bakma daire numaraları görünmüyo da yanlış oldu diyo. Bu kaçıncı oldu ya evlendiğimden beri rastgele basıyorlar zillere otomatiği açtırmak için. Ona da söylendim soyadımız yazıyo onu da mı görmüyosunuz dedim çocuğu uyandırdınız bidaha basmayın dedim. Ama kız uyandı bi kere geri uyur mu.. tam da biraz kendime geleyim derken. Hala sinirimi atamadım çok tuhaf bi gündü, şimdi de mutfağı toparladım daha yeni oturabildim ama saat kaç oldu zaten artık uyumam lazım. Ay çok kötüyüm gerçekten ben de yazmadan geçemedim. Herkese kolaylıklar diliyorum, güzelce dinlenebileceğimiz hoş vakitler, sakin sakin geçen saatler diliyorum. Allah’ım hepimize nasip et aminnn ![]()
Tükenmişlik sendromu zaman zaman geliyor herkese canım çok normal geçecek ama sen az hasarla atlatmaya çalış telkinler ver kendine insanız nihayetinde bizimde duygularımız var kendimize ağır gelen sende Suan onları yaşıyorsun yüksek dozla kısa zamanda toparlanman dileği ile
Hamilelik belirtileri dermişim![]()
şaka bir yana dönem dönem oluyor. Artık havaların da soğuduğu iyice kapanmaya başladığımız bir dönemdeyiz. Kan değerleri de oynuyor bu mevsimde düşüşe geçiyor belki onun da etkisi olabilir.
Oluyor bazen cnm mecburen duzeliyoruz geri … bende bunaljma girdim kız hiç uyumadı salla salla güç bela akşama doğru yatırdım büyük oğlan kızın yattığı yatag hopla uzan iki kardeş bağıra bağıra konuşuyorlar yada birbirini yiyorlar diyorum baciniz yatıyor niye ses yapiyon niye yatağa hopluyon ne Halle uyuttum yazık sancılı hicmi acimiyonuz diyom he diyolar ertesi günü yine aynı enikler ..Sabaha kadarda aynı durmuyor kız eşimde sabaha kadar yanımda tel oynuyor demiyorku biraz verde dinlen ne iki oğlum beni anlıyor ne de eşim dün kız kucağımda tatlı yaptım nasıl yaptım Allah bilir eşim ne pisirdin tatlıdan dedemlerede yolladinmi beni düşünen hiç yok kaç gündür kendimi yiyorum eşime catmamak için zor tutuyorum ![]()
Ay oda yani ayyyy iyi sabretmissin laf vurmadan duramam ben o anlayışlı olmuyorsa gözüne sokarım eşimin ![]()
Güzellikle söylüyorum hiç demiyon avrat sen yoruldun ben tutayım olur olur diyo onuda ben yapayım ama ne yapiyonda diyorum (not hicbisey yapmıyor)arsız herif
Guruba bende dahil oluyorum son raddeme kadar dayanmaya calisiyorum ama bazen gercekten ciglik atasim geliyo yorgunluktan vucudumun her kemigi agriyo halen gik demiyorum bu hafta ama gercekten pes dedim buyuklere.kendin aldin kendin yap kafasindalar hep ne gerek var bende bir an once olsun bitsin diyorum.herseye kendim yapiyorum erkek islerini bir yandan eymen bacagima yapismis vaziyette sadece uyuyunca is yapiyorum.catiyi duzenledim guya anam agladi ciddi manada.bitirdim sukur emeklerime degdi.
Eymen uyuyo sukur kahve molam geldi sonra tekrar devam…
Neyse kendinizi uzmeyin kizlar sonucta bizde robot degiliz…
Ne kadar da ben .. üniversite 2 den beri yaklaşık 11 yıldır calsiyordum , bebek olunca mecburen ücretsiz izne ayrıldım eşimin parası ile geçinmeye çalışıyoruz , kendimi bu konuda çok eksik hissediyorum, sanki kendime hiçbir şey almaya hakkım yokmus gibi , sadece evin ihtiyacıni alacakmisim gibi, bir şey aldigiimda mutlaka söylüyorum , çalışmaya dönmekte istiyorum , bir yandanda bebeğimi bırakamam kafamda deli sorular . Doğumdan sonra vücudun iyice kendini saldi, veremiyorum kilomu çok değişik duruyor ,saçlarım çok dökülüyor ve çok beyazları . Uykumu tövbe alamiyorum her yerim ağrıyor .. yeni kiyafet delisi ben , sürekli aynı kiyafetleri giyip saklamaya çalışıyorum kilolari, kıyafet almak istemiyorum.. bebeğimle çoğunluk evdeyiz , ama bir şey eksik içimde ,eşim ile cok iyiyim çok düşünceli bana yardımcı olur ama içimdeki eksikliği çözemiyorum
Bide güzellikle diyorsun gene Allah ıslah etsin tüm erkekleri valla ya azıcık empati beeee
Erkekler malesef evde olduğumuz için hicbisey yapmıyoruz gibi görüyor kendileri ise gidiyor ya . Eşime diyroum keşke sen evde kalsan da ben senin işine gitsem. En azından bilirim tek isim var onu yapıp mesai dolunca özgürsün.
Aynen öyle benim eşimin iş yeri kapandı çalışmıyor evden kaciyo dedesinin evine benim ne halde olduğunu görüyo ama yinede ne var ne yaptın kendileri 5dkka tutsa alalle şunu terletti beni kolum ağrıdı
Gecmıs olsun depresyondasın-depresyondayız.. sinir sistemi diye birşey kalmadı meğer annelik ne zor birşeymiş.. Allah bu süreci sağlıkla atlatmayı nasip etsin ınsallah.
Ah kuzum kıyamam sana ya ![]()
hele de bu süreçte daha da tahammül edemiyor insan yalnız değilsin kendini daha fazla yıpratma lütfen.. hiçbir zaman erkekler bizim kafa yapımızı anlayamazlar hislerimizi düşüncelerimizi anlayamıyorlar, onlara göre bütün gün evdeyiz boş boş duruyoruz.
Bugün de akşam yemeği hazırladım. Kahvaltıyla duruyordum acikmisim bekledim gelmedi. Aradım nerde kaldın. Kahveye gitmiş. İşten çıkmış eve gelmeden arayıp haber bile vermeden kahveye gitmiş arkadaşlarıyla buluşmuş . Bağırıp çağırıp kapattım. Buna rağmen saatler sonra geldi eve. Yemek koymadım önüne tartıştım. Diyor ki ne var sanki nereye gitmişim. Kahveye gitmişim herkes gidiyor. Niye abartiyorsun niye sorun cikariyorsun. Beni anlamıyor derdim kahveye gitmesi sanki
İşte buna ben de kızıyorum. Eşim de bazen iş yerinde çıkmadan yemek yiyip çıkıyor, ve bana haber vermiyor. Ben de o aç gelecek düşüncesiyle çocukla bir de yemek yapıcam diye uğraşıyorum. Geldiğinde de sen aç mısın diye soruyor. Böyle soruyorsa zaten bu şey demek oluyor ben aç değilim yemek yedim. Ama buna trip atınca da biz suçlu oluyoruz. Keşke bir tuşla bu tarz ince düşünceleri yükleyebilsek
babam mesela haber verirdi böyle durumlarda, veya arar anneme sorardı evde şu bitti mi bu bitti mi, ya da kendisi de takip ederdi annemden daha çok takip eder bazı ürünlerin stok durumunu
sanırım öyle alıştığım için de her şeyi ben kendim düşününce zorlanıyorum.
Ay evet aynısı. Hiçbir şeyi istemeden almıyor. Herşeyi benim al demem lazım. Ekmeği bile. Ya diyorum ki biliyrosun ki bu eve her gün ekmek alınacak ama yok her gün demem lazım. Ya diyorum insan gelirken bı meyve alır ne bilim içecek bişey abur cubur. Diyor istemedin ki. Yani herşeyi benim istemem lazimm. Benim babam da aynıydı öyle görmüşüm yani evin babası eve gelirken eli boş gelmez bı mandalina alır bişey alır.


