Kızlar oğlum 3 aylık ve kulakları kepçe oldu bu saatten sonra bandaj falan kâr eder mi napmam gerekiyor
Kızımda da o aylarda kepcelik olmuştu ama şimdi yok (12 aylık)duzeldi bence
Nasıl düzeldi benim oğlum 4 aylık kepçe oldu kulağının üst tarafları bu saatten sonra düzelir mi bandaj falan yapsam mı başına gelen varsa fikir versin lütfen
Ben özel birşey yapmadım
Öne doğru açıktı hatta annemler kepçe kulaklı kızım diye seviyorlardı o sıra sonra kafası büyüdüğü için mi bilmiyorum öyle görünmez oldu
Acaba saçları uzadıkça kilo aldıkça falan mı gözumuze batmicak acaba. Çünkü şimdi saçta yok bnm oğlumda direk kulaklar dikkat çekiyor
Muhtemelen öyle çünkü benim kızımın da saçları yoktu öyle ve kafası biraz küçüktü sonradan büyüdü
İnşallah öyledir
bide erkek çocuğu saclarla da kapanmaz düzelir inşallah
Kepçe kulaklar için bant tarzı birşeyler satılıyordu sanırım ama emin değilim faydasından