Kepçe kulak

Arkadaşlar bebeğim 4 aylık kulaklarında kepçe de demeyim de üst kısımları kıvrık şimdiye kadar bişey yapmadım bandaj falan. Yapsam bu saatten sonra fayda eder mi düzelir mi

Benimde bu kadar belirgin değildi 4 aylık şu an iyice göze çarpıyor bandaj taksak geç mi kalmış oluruz acaba bilmiyorum ki

Sizin kaç aylık
Bende sormak istiyorum unutuyorum her seferinde

Sırf bunun için KBB den randevu gerekiyor yani öyle mi artık denk gelirse görürüz