Erkek bebek. Tam 40 haftalık 49 cm 2.790 gr doğdu. İlk 6 ay düzenli kilo alımı vardı. Sonrasında ek gıda tadımlarına basladik. Sut ürünü ve yumurta alerjisi vardı sonradan geçti şuan 1 yaşında. 6 ayından sonra kilo alımı bi anda yavaşladı 9 aylik kontrolüne gittigimizde kan kontrolü yapıldı demiri eksik cikti. Baska ilaca başlamıştık. Kilo alımı yavas diye goturdugumuzde kan ve idrarında bi sorun görmedi doktorumuz temizdi. Yinede diyetisyene yönlendirdi Gastroenteroloji bölümüne gittik. Ordaki doktorumuz da nkrmal gördü beslenmesi de güçlü aslinda ama kilo alimi yok. 1 yaşında tekrar kan verdik ancak Demir ilacı hic işe yaramamis baska doktora gitmiştik bize bu ilac hihc tavsiye etmediğini soyledi. Diğer değerleri yine temizlik çıktı. Reçete ile baska ilaç yazdi 1 ay kullanın dedi. tekrar basladik. 1 ayı geçkindir yürüyor çok hareketli. Sizce nedeni genetik yapıdan dolayı midir eşimle benim cocuklugumuz zayıfmış yoksa yediklerini mi çabuk sindiriyordur?
Canım şu an kaç kilo. Bide zaten doğum kilosu çok yüksek değil doktorlar normal karşılıyorsa genetik olabilir benim kızım 2 yaşında bile 7 buçuk kiloydu ve doktorlar her hangi bir sorun görmedi çünkü tahlilleri kan değerleri iyiydi genetik olabilir 10 yaşına girecek şuan 22 kilo sen düşün ne kadar zayıf olduğunu akışına bırakmak gerek bazen
Tahlillerde de bir sorun çıkmamış doğum kilosu da normal d0nya standartlarında bence çok kasmayın bu konuda genetiktir. Eşimde 3.5 kilo doğmuş ben 4 kilo kızım da 4 kilo doğdu kilo alımı zaten yavaşlıyor belli nir müddetçe sonra bir de yürüme emekleme falan dönemi . İlla kilo alsın istiyorsanız da önerim gece yatmadan önce meyveli şeylerle püre yapın muz bebe bisküvisi az irmik ile karıştırıp öyle kavanoz mamalar yapın akşam yemeğini biraz daha az tutup onlardan yedirin kilo alır büyük ihtimalle
su an kac kilo . Benim kizim 18 aylik 10 kilo. zayif ama saglikli onemli olan o. istahi yemesi gayet iyi ama kilo alan bebek degil demekki fizigi oyle
Şuan 8.350 cikti en son 2 hafta ince tartildiginda
Teşekkür ederim sagolun
Benim bebeğimde otle sanırım yiyor ama çok hareketli.kilo almiyo