Kilo aldıran mama tavsiyesi olan anneler buraya

Bebeğim 3 aylık anne sütüyle beraber Golden goat kullanıyorum fakat diğer mamalar gibi sanki kilo yapmıyor tamam çok sağlıklı ama birazcık da kilosunu almasını istiyorum bunun için tavsiyeleriniz neler sizce Golden goatla devam mı edeyim yoksa mamayı mi değiştireyim

Canim konudan bağımsız neden mama kullaniyorsun bilmediğim için soruyorum doktor mu tavsiye etti :cherry_blossom:

Ya sütüm az gelmişti anne sütünün yanında kullanmam gerektiğini söyledi doktorumuz da

Bebeğiniz içiyorsa hiç değiştirmeyin bence. Sonra bebek sevmeyebiliyor, reddedebiliyor. Yani perseltil değerine uygun ilerliyorsa aşağıda değilse böyle etli,butluda olmasın. Bence sağlıklı bir şekilde kontrollerde iyiyse hiç değiştirmeyin​:smiling_face_with_three_hearts:

Canım bu bence bebekten bebeğe değişir biz doğumdan beri aptamil pronutra kullanıyoruz bebeğimin kilo alımı iyi ama kimisinde de iyi gelmeyebiliyor bence persentili iyiyse değiştirme mamayı

Sma optipro bu konuda çok iyi, toplatılması kararından sonra Bebelac ve Hipp denedim ikisi de yerini tutamadı.

Ya kullandığım mama çok iyi ama kilosu puf puf olmadı bazen bakıyorum puf puf bebekler :smiley:

Yaren canim aptamili bir hafta kullandık oğlum istemedi sevmedi sanırım o yüzden devam edemedim

Hayır tam kilosunda :baby:t2::nazar_amulet:

Daha üç aylikmis biraz daha büyüdüğünde puflasicak inşallah merak etme :smiling_face_with_three_hearts:

O zaman değiştirme canım zaten dediğim gibi bebekten bebeğe değiştiği için başka bir şey kullansan da sevmeyebilir kilosu idealmiş ama sen tombik olsun istiyormuşsun :slight_smile: genetik daha çok etkiliyor bence en kilo aldırannı kullansan da tombik görünmeyebilir bide daha 3 aylık büyüdükçe puflaşabilir :relieved_face:

Ya benim istediğim abartı püf :see_no_evil_monkey:aslında çok da sağlıklı bir şey değil ama :see_no_evil_monkey:

İnşallah canım

Bebeğinizin kilosu da sağlığı da yerindeyse neden sırf görseli ve siz öyle istediğinz için kilo alsın istiyorsunuz ki bence bu çok bencilce olur. Mama içen bebeklerde zaten kilo problemi olmuyor. Ki kiloyla beraber birden fazla sağlık sorunu da ortaya çıkıyor bunu göz ardı etmeyin derim. Çok sağlıklı bir düşünce tarzı gelmedi. Yine de siz bilirsiniz. :tulip:

Aslında çok haklısınız zaten kilosu tam ayında gidiyor da bazen görünce çok tatlı duruyor yoksa doktorumuz da demişti boş kilo şişkinlik ve ödem o kilolar ayrıca çocukları pasiflestiriyor demişti

Aynen öyle pasiflik en basiti inanın birçok hastalığa davetiye çıkarıyor benim oğlum anne sütü ile besleniyor doğdugundan beri kilosu da öyle fazla fln değil normal 3.200 doğdu şuan 2.ayda 6 kilo olmuştu o zamandan doktorumz tembihledi fazla emzirme vs diye obezite şeker hastalığı olacak bu gidişle diye 9 aylıkken 10 kiloyu geçmişti diyet önerdi ordan oraya sürekli gittik her dk kan aliyorlardi bir sürü eksi yönü var tatlılığın yanı sıra

Her bebekte olmuyor o benimde bebeğimin kilosu hep yerindeydi 4 aylıkken 7300 çıktık şuan 5 aylık ne kadar bilmiyorum ama hiç bir zaman öyle abartı puf görünümü olmadı hem çok hareketli hemde boyuda uzadığı için zaten aşırı kiloda sağlıklı bişey değil sağlığı kilo alımı normalse çokta takmayın bence bu durumu sevimli duruyor gerçekten bebişlerde ama sağlıksız :two_hearts:

Aynen haklısın arkadaşımın kızı o şekil ama çok pasif

Ben de bu konuyu kafaya takmıştım pufff puf olsun diye. Her önerileni denedim ama hiç sonuç değişmedi bazen de bebeğin yapısı öyle oluyor . almayan almıyor. Şu an 23 aylık kilolu olmadığı için çok mutluyum çok zarif bir kız üstelik iştahı ve yemesi güzel. Daha ne olsun

Aslında herkes böyle diyor da benim tek tahminim keçi sütlü mama kullanıyorum o da inek sütü kadar kilo yapmıyor onunla mı alakalı diye oğlum şu an 3 aylık 7 kiloya yakın aslında yaşıtlarından alt değil ama işte yine de arada bir bu düşünce beni yoklamiyor değil​:smiley: