Bebeğim 3 aylık ken 5.100 gramdı
Bugün 4 aylık oldu tartıldı ve 5450 olmuş
1 ayda 350 gram az değil mi birde hem anne sütü hem mama gidiyor ama mamayı az veriyorum
Doğum kilosu nedir
2720 doğdu 2600 e düştü sonra
Şuan ki kilosu bence gayet iyi kafanıza takmayın
Doğum kilosunun iki katına çıkmış zatrn
İlk 3 4 ay her ay neredeyse 1 kilo civarı aliyolar sonra yavaşlıyor kilo alımı 600 800 diğer aylar 300 500 doktorlar normal karsiliyo bunu
Ama mama da alıyor yani mama alan bebekte bu kadar az kilo alır mı
Teşekkür ederim ![]()
Mama ekstra sisiriyormu bilmiyorum ama her bebeğin gelişimi farklıdır doktorunuz zaten takip ediyordur normal diyorsa sakın endişelenmeyin ama kilo alımı az diyorsa mamayı falan artırır yada değiştirir belki kiloyu çok takmayın zamanla alirda verirde rabbim saglik sıhhat versin hepsine ![]()
Doktoru az almış dedi eğer diğer ay da böyle olursa tahlil yaparız dedi strese girme atak ayı olabilir diğer ay takip edicez dedi boyu da uzamış
Bebelac gold kullanıyordum arttırdım da yine de almamış başka mama deneyeyim en iyisi
İçimi rahatlattınız teşekkür ederim