Kızlar merhaba bugün eşimin annesindeydik bebeğime kilo almamış hastalandirmissiniz çocuğu falan dedi moralimi bozdu hafta sonu bi akrabasının bebeğini görmeye gitmis o cok kiloluymuş sağlıklı görünüyormus benim bebeğimden 1 ay büyük bir bebek bahsettiğide benim kızım 2.920 gram doğdu en son 70 günlükken tarttirdim 4.800 gramdı az mı kilo almış simdide 77 günlük simdi kilosu ne oldu bilmiyorum böyle söylemesi canımı sıktı kafama taktım
Ya sen ne bakıyosun ona. Doktor sağlıklı diyorsa sorun yok. Her bebeğin gelişimi ve doğum kilosu farklı haliyle ay ay alınan kilo da farklı . Benim bebeğime de kaynanam öyje olumsuz şeyler der bende ya hayır konuş bir kere de derim . Yüz çevirir ama banane ben bebeğime bakarım .
Etrafa hiç kulak asmamak lazım cidden bu konuda. Benim bebeğim 1400 gram doğdu ona rağmen yaşıtları ile aynı ortama girince neden kilo almamış bu çok zayıf diyorlar
e doğal olarak diyorum ben de
Bence 70 gün için çok iyi kilo almış bebeğiniz mutlu ve huzurlu bir bebekse hiç kafaya takmayın
Ayy boşver doktor güzel diyosa güzeldir hem kilo sağlık değil brnim bebeğimle kuzeni arasında 1 hafta var ama o 6 kilo 3 aylık benm kızım daha hareketli mesala doktor iyi dediği sürece sorun yok şu çok kilolu çocuk çom sağlıklı algısından çıkalım gerçekten
Her bebeğin gelişimi farklı söylenenleri takma. Dr zayıf, kilolu, sağlıklı veya hasta demedikten sonra gerisini duyma. Her kilolu bebek sağlıklı veya her zayıf bebek sağlıksız diye de bir şey yok.
Teşekkür ederim doktor gelişimi iyi diyor biliyorum ama söylenenleridr ister istemez takıyorum kafaya daha bu çocuk bizi istemiyo bize gülmüyor napiyorsan falan diyor küçücük çocuğa ne yapacaksam ![]()
Demekki hoşuna gitmiyo çocugun az güler yüzlü olsunlar ![]()
anasını üzmesinler
Hiç takma boşa moralini bozma. Benim çocuğum formunu koruyor de. Evde tembih ediyorum baba tarafına gülmeyin, kucağına gitmeyin diye de
Ey Allah im ya el kadar bebek sanki 3-4 yaşında çocuktan bahsediyor.
Her bebek bünyesi farklıdır. Kimi bebek yer kilolu olur. Kimi bebek de yese bile kilosu belli olmaz. Herkes cok bilmis gibi takılıyor su konuda uyuz oluyorum. Zaten duzenli olarak kontrolleri oluyor oyle bisi olsa bile doktorlar uyarıyor. Şöyle insanların boş konuşması beni ayar ediyor. Benim bebegime de diyorlardi hep. Şimdi de cok yiyor diye laf ediyorlar. Bebegin yediği içtiği neden göze batar anlamıyorum. Nazar degicek en sonunda ondan korkuyorum.