Hanımlar 6 ay 26 günlük kızım var alerjisi olduğu için özel mama ve ek gıda ile besleniyor. 10 kilo 600 gram doktorlar herhangi bişey demediler iki gündür farklı doktora getirdim ikiside gelişimi güzel dediler ama bugün bi kaç kişi kilosu çok fazla obez bu diyolar normal mi acaba tekrar doktora götürsem mi
Biraz fazlasi var ama ayaklaninca atar o kiloyu
Yurumeye baslayinca simdi cogunlukla yattiklari
Ve oturduklari icin.
Bnce gayet normal hiç kafanıza takmayın diş çıkaracakları zmn iştahsız oluyorlar fazlasiylada kilo veriyolar ve hareketli olmaya başlıyorlar ya kilo kaybida oluyor sonra o yüzden bnce gayet iyi sağlıkla büyüsün bebisiniz insallh zayıfsa çok zayıf hasta diyolar kilolu olursa aman çok kilolu obez diyolar insanlari anlamak fazlasıyla zor
Ya bende anlamadım valla iki gündür farklı şikayetlerden dolayı iki farklı doktora gittik hiç biri öyle bişey dememişken boşu boşuna beni sitrese sokuyolar bide anlatmama rağmen kabul etmiyorlar içime bi şüphe düştü benimde
Bebeğiniz saglikliysa doktorlar normal diyorsa sıkıntı etmeyin. Benim bebeğim de yedi aylık 7 buçuk kilo. Herkes zayıf diyor. Doktor normal diyor ben de normal goruyorum kimsenin dediğini önemsemiyorum hayır benim bebeğim normal kiloda diyorm
Benim oğlum 7 aylıkken 13 kiloydu şuan 9.5 aylık 13.5 kilo 2.5 aydır kilo alımı durdu boya gidiyor. Obez ne demek ya bebek bu zaten en hareketleneceği döneme gelmiş artık kilo alımı çok az olur. Benim ikinci kızımda çok tombişti 1 yaşına gelince yaşıtlarıyla aynı oldu.
Bizim aile hekimimize sordum dayanamayıp oda bana anne baba gelişimli zaten bu bebek normal kiloda doğmuş gelişimli olması gayet normal dedi ay okadar bunaldım ki yani eğer öyleyse ne yapmam gerek diye kafaya takdım açıkcası gittiğim hiç bir doktor öyle bişey dememişdi hepsi gelişimi gayet güzel diyor bu insanlar sinir bozucu resmen
Ya millet açsın da kndi gotune baksin ya bebek bu obez ne demek keşke benim bebeğim de öyle olsa da isirsam minciklasam hep ![]()
bizimki de kilosu iyi ama uzun bı bebek baba yapılı ana tombiş normal yani , iyi bakıyorum ben çocuğuma sizin gibi değilim de sen öyle diyenlere salaklar
Çok sağolun arkadaşlar varya dünden beri ağlamakdan canım çıkdı moral oldunuz bana
Ay başkası için aglanir mi güzelim ya bebisinle eğlen boşver milleti
Zaten gurbette bi başıma büyütüyorum ailemin yanına geldim çevremdekiler iki gündür çok kilolu obez bu nasıl bakdın bunu yok yanlış büyüttün moralimi okadar bozdular ki
Var ki yediriyosun pislikler ya catliyolar kıskançlıktan valla bak
Bizim sağlık ocağındaki ebelerde doktora gösterdinmi hormanal bişey olabilir ailede obez varmı normal değil kilosu diyip duruyordu. Ne yediriyorsun bu bebeğe diyorlardı her kontrolde. Zaten 6 aya kadar aldı en fazla kiloyu ondada anne sütü alıyordu sadece günde bikere geceleri formül süt verdim 100 ml bile içemezdi çoğu zaman. Zaten o küçük bebeğe diyet yaptıracak halimiz yok ne kadar isterse o kadar beslenecek.