Kışın dışarı çıkarken bebeklerinize ne giydiriyorsunuz peluş tulumlar giydirilebilir mi tavsiyeleriniz bekliyorumm![]()
Biz 3 ay 6 günlüğüz civilden astronot tulum aldım her yere giderken normal kıyafetlerinin üzerine onu giydiriyorum bı de bere tamam sıcacık kalıyor . Peluş tulum biraz daha baharlık gibi
Astronot tulum giydiriyorum ![]()
Bende peluş almıştım
Teşekkürler ![]()
Peluş da giydirebilirsiniz Aralık güneşi çok soğuk olmuyor zaten
Teşekkür ederim ![]()
Merhaba hangi beden aldınız acaba benim bebegimde 3.5 aylık astronot tulumlara baktım 6-9 aydan baslıyor bedenleri. 6 ay alsam olur mu sizce bebegim 61 cm boyu
6-9 aylık aldim biz de 3 ay 7 günlüğüz 65 cm boyu ama elleri içerde kalıyor bence daha iyi üşümüyor ![]()