Kış bebekleri

Kışın dışarı çıkarken bebeklerinize ne giydiriyorsunuz peluş tulumlar giydirilebilir mi tavsiyeleriniz bekliyorumm​:smiling_face_with_three_hearts:

Biz 3 ay 6 günlüğüz civilden astronot tulum aldım her yere giderken normal kıyafetlerinin üzerine onu giydiriyorum bı de bere tamam sıcacık kalıyor . Peluş tulum biraz daha baharlık gibi

Astronot tulum giydiriyorum :blush:

Bende peluş almıştım

Teşekkürler :smiling_face:

Peluş da giydirebilirsiniz Aralık güneşi çok soğuk olmuyor zaten

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Merhaba hangi beden aldınız acaba benim bebegimde 3.5 aylık astronot tulumlara baktım 6-9 aydan baslıyor bedenleri. 6 ay alsam olur mu sizce bebegim 61 cm boyu

6-9 aylık aldim biz de 3 ay 7 günlüğüz 65 cm boyu ama elleri içerde kalıyor bence daha iyi üşümüyor :rofl: