Bebegimin burnu çok dolu 1yasinda ama asla tenizletmiyor ne yapmam lazım ne olur yardım edin nefes alamiyor resmen
Burun spreyleri var burnu açan bildiğim kadarıyla . Onlardan alabilirsin yine aike hekimine sorarsın canım o önerir
Ben serum fizyolojigi ilk binkac ayda kullanmıştım sonra ihtiyaç duymadım yani çocuklar büyüdükçe izin vermez zaten haklı olarak rahatsız oluyorlar ben burnunda olanı kulak çubuğu ile alırım hep daha rahat oluyor bi zararı yok kulak çubuğu pamuk olduğu için içine girince alır deneyebilirsiniz
Bizimkide 15 aylık açtırmıyor canım ben tutuyorum babamız işlemi yapıyor onun iyiliği için sprey almıştık bizim doktor önermedi onu serumla açın dedi bide şu buhar makineleri nebulazatorler işe yarıyor diyorlar bnde henüz almadım araştır istersen canım
Serum fizyolojik ile yıkama yapmayı dene umarım başarabilirsin belli bir aydan sonra hiç durmuyorlar çünkü ama yapabilirsen çok rahatlar