Kız bebekte vajinal yapışıklık

Merhaba 4 aylık kız bebeğim var son doktor kontrolüne gittigimizde doktor vajinal yapışıklığının olduğunu çocuk cerrahının bakması gerektigini söyledi. Cerrah islem yapıyormuş basit bir isle dedi ama nasıl oldugunu bilmedigimiz icin bir arastirma yapip öyle götürmek istedik. Bilgisi olan varsan aydınlatırsa çok sevinirim

Neden olmuş acaba ?

Benim bebeğimede çocuk doktoru dedi yapışıklık var krem le düzeliyormuş başka bir çocuk doktoruna daha gösterdim çok az bir yapışıklık var dedi hatta gösterdi zamanla geçer dedi bize dikkat edin orada idrar birikmesin idrar yolu enfeksiyonu olur

Ben daha önce bunu duymuştum acaba çok mu pişik kremi kullaniyordunuz ? Bazen şaşırıyoruz her doktor farklı bisey söylüyor benim kızım da doğumdan beri gözünde enfeksiyon var diyorlar 3 çeşit damla kullandık her doktor farklı bir versiyon anlatıyor biri ameliyat diyor biri başka bişey söylüyor gerçekten insanın kafası karışıyor

Ben hiç pişik kremi kullanmadım bebeğime canım hep kantoron yağı kullandım pişik olduğunda gözü içinde eğer istanbulda oturuyorsanız bebeğinizi beyoğlu göz hastanesine götürmenizi tavsiye ederim oranın doktorları çok iyi kızım orada ameliyat oldu

Benim ablamın kızı da olmuştu 5 aylıkken kadın doğum doktoruna gittik kontrole krem vermişti ablam elleriyle masaj yaparak kremle uyguluyordu 1 hafta sonra yapışıklığı geçmişti. Çok endişe etmeyin bence bir kadın doktorunuza götürün. Önce çoçuk doktoruna götürmüştük o anlamamıştı o yüzden kadın doktoruna gittik.

Pişik kremi yenidogdugunda cok az bir süre kullandım sadece hatta o da pisik kremi degil koruma icindi sonra Pişik olmayınca onu kullanmayı da bıraktım

Çocuk doktoru kontrol ettiğimde baya yapışık dedi cerrahi müdahale olması iyi olur dedi ama biz henüz götürmedik. Kadın dogumcunun bakıyor olması aklımıza gelmezdi sagolun soralım ona da

Benim komşumun kızında vardi ameliyat oldu. Yapisikligi açtılar. Ben de ilk onda görmüştüm

Ameliyat derken nasıl yapılıyor biliyor musunuz

Ameliyat değil de işte sünnet gibi diyim. Uyuşturucu krem sürüp sonra yapisikligi açıyorlar. Tekrar yapismasin diye ona özel krem veriyorlar kullanıyorsun

Yok Antalya’da oturuyorum iyi bir göz doktoru araştırmaya başladım

Gecmiş olsun bizde aynı şekilde çocuk doktoruna götürmüştük sonra doktor bize cerraha götürmemizi istedi götürdüm ve Cerrah da bize boşuna geldiğimizi söyledi resmen. Krem vs.hiçbir şey vermedi sadece temizlerken dikkat etmek gerekiyormuş bazen de masaj yapıyorum ilerlemedi şükür

Yapışıklığı az mıydı peki bizimkine cocuk doktoru fazla dedi de

Evet az ben erken fark ettim ama çocuk doktoru korkuttu beni cerrahi doktor da idrar yapabiliyorsa sorun olmaz dedi affedersiniz idrar deliği kapalı değilse korkmayın idrar deliği kapanırsa cerrahi işlem uygularım demişti

Çişini yaparken sorun yaşamıyor şu anda benim kızımda. Masajı nasıl yapıyorsunuz peki

O bölgeyi elimle hafifçe geriyorum ufak ufak açılıyor canı acır diye çok da zorlamıyorum çok nazik hareketlerde o bölgeyi fazla oynayınca kız bebeklerde travma bile oluyormuş o rahatsız oldugunda hemen kapatıyorum altını her alt değiştirmede yapmıyorum günde bir kere hatta iki günde bir yaptım

Bir de çok ıslak mendil sürmek de yapışıklık yapıyormuş

Anladım cok teşekkür ederim

Islak mendil hiç kullanmadım ama