Resmen babasına aşık bir yaşında ve beni istemiyor hiç oyun dahi oynamıyor ve babası sürekli evde olmaz ona rağmen bide ya kıskandım bgn piknikte akrdsmn bebeği erkekti annneciydi babaya gitmiyordu hiç ![]()
ama benm kızım resmen bana dokunma diyor bir saat onunla oyun oynadım yine babasına yapıştı ![]()
![]()
İki kızım var büyüdük ce daha çok babaci oluyor lar büyük babasının dibinden ayrilmaz hic
Ay bide ondan bende var. 7 aylik babasini gorunce bin takla atiyor . Gulucukler havada uçuşuyor. ![]()
Hiç alakasi yok bence 3 tane oğlum var ortanca 8 yaşında babaç illede babası gece beni yataktan kovar babamla yatacam diye o derece bı yere gitsek hemen derler büyük anneci küçük babaci diye yapışık gibi gezer babasıyla kız olsa o kadar bağımlı olmaz deyim ![]()
Benim 3 kızım var 3üde babacı en küçük ğü 6 aylık yeni yeni gel diyince gidiyo ama eşim kapıdan girer girmez üzerine atlıyor diyebilirim
annemin bi lafı vardır kız evlat anneye nankördür der gerçekten de öyleeee
Keşke benimkide biraz öyle olsa benim kızım da kimin kucağında olursa olsun gözü hep bende ve beni istiyo bitek bende susuyo bende oynuyo bende uyuyo ve bu o kadar yorucu ki..
Allah’ım içim gidiyor ama emeklerim boşa gitmiş gibi ağlamak istiyorum,![]()
Evet çok gülüyorlar babaya ben bir saat uğraştım yalandan hihi dedi baba ya nasıl gülüyor
Ayyy ne güzel Allah bağışlasın canım benmde işime geliyor ama fark ettim ki herkese gidiyor Bende durmugo
Evet nankör o kadar acısını çektim babaya düşkün olduuu ama gerçi bu aralar benle oynamak istemiyor sanki başkalarının kucağına gidiyor bendenn . uyurken bile beni istemiyo geçen salondaki halıda tek başına uyumaya çalışmıştı ![]()
![]()
Benimde kızım bana çok düşkün babasının yanında asla Durmaz kucağımdayken babası dahil kim çağırırsa çağırsın sarılıp yapışır bana beni verme diye eşim de çok üzülüyor gerçekten bu durumdan
Benim oglanda anneci yapisik ikiz gibiyiz nereye gitsem pesimde ev temizlerken bile pesimde.