Bebeğimin karnı bu şekilde kırmızı isilik gibi ama karnında olması beni korkuttu öğleden sonra oldu acile gitmem gerekir mi yıkadık odamız serin uyuyamıyor bir türlü 36 günlüüz
Benim bebeğimde de olmuştu o vakitlerde geçti iki güne endişe etmeyin
Kaç kat giydiriyorsun
Uykulamsdan çıkış yapmışım fsrketmeden 2 güne geçti kızarıklık ev sıcağından oldu galiba oda ısısını düşürünce hemen toparladı kendini küçük diye 25 derece ve üzeri oluyordu oda şimdi 23 ü geçmiyor daha iyi oldu
