Kızımın sırtında yuvarlak morluk var

Kizlar hastaneden beridir var sırtında yuvarlak bir morluk geçer diye bekledim hala geçmedi normalmi acaba birde ayakları hiç ısınmıyor nedense


Resimde fazla gozukmuyor ama normalde çok belirgin

Elleri ayakları dolaşımdan dolayı geç ısınır ya bebişlerin​:smiling_face_with_three_hearts: morlukta doğum lekesi değilse bilemedim valla​:face_with_peeking_eye:

Yani doğuştan mı böyle eğer doğuştansa büyüdükçe geçiyor benim kızımın belinde vardı 4 5 yaşlarında geçmişti

Gazlı bebek olduğu için ayaklarında hiç isinmayinca ondanmi.acaba diye düşündüm …yom doğum lekesi değil acaba dogarkenmi zorlatildida oldu felan diye düşündüm ama öyle bir morluk olsa geçmesi lazım degilmi

Evet doğduğundan beri var poposu ve beline doğru var hani derlerya dünyaya gelirken melekler şaplak ağarmış onun morluğu diye o morluk hafifledi buyudukcede geçer ama bu boynunun orda hiç hafifleme olmadı

mongol lekesi deniyor. benim oglumun da belinde var. zararsiz. 1-4 yas araliginda geciyormus. doktorumuz oyle soyledi. anne karninda pigment hucrelerinin derinin alt tabakasinda kalmasiyla olusuyormus. yasadigimiz cografyada cok yaygin. renkte hizla degisiklik, kabarma, sonradan yayilma olursa baska bir seyden suphelenip doktorunuza danismak iyi olur.

Şimdi hafifletme olmaz zaten ileri yaşlarda yavaş yavaş geçer ha eğer içiniz rahat etmiyorsa çocuk doktoruna götürdüğünüz zaman bir gösterin benim kızımın bayağı büyüktü

Saolun biraz rahatladım.ama mutlaka gösteririm​:tulip:

Teşekkür ederim​:tulip: mutlaka gostericem

Beňim oglumunda popisunun üzerinde var hiç sormadım doktorada​:thinking:

O her bebekte oluyor diye biliyorum büyüdükçe geçiyor cnm