Kızlar 6 ay 20 günlük Yenidoğan gibi

Kızlar oğlumu gece uykusuna yatırınca hemen uyanmaya başlıyor ilk yarım saatte ilk bir saatte… sonra bu şekilde devam ediyor. Biz yatana kadar en iyi üç dört defa kalkıyor bazen sayamiyorum bile… ve bu meseleler doğdu doğalı bu şekilde iki üç saat uyuyunca şaşırıyorum. Korkuyorum birşey oldu diye. Gündüz uykuları yarım saat zorlarsam bir defalık bir saat şeklinde olabiliyor. Artık dayanamıyorum psikolojim alt üst oldu enerjim bitti. Gündüzleri de durmuyor sürekli ağlıyor huysuz şekilde. Kendimi yaşıyor gibi hissetmiyorum. Çocuğumu seviyorum ama sinir stres yorgunluk gözüm birşey görmüyor artık. Eşim yarı yarıya yardımcı oluyor gurbette tekiz eşimin yardımcı olmasına rağmen zaptedemiyoruz… her yolu deniyorum. Alt üst temizliği , karın tokluğu oyuncaklar, ilgilenmeler, güzel tatlı sözler, inanın herşeye dikkat ediyordum. mesela gülüyorken bile iki Saniye sonra ağlıyor hiçbir şekilde memnun olmuyor

her bebeğin gelişimi farklıdır gorumcemde ayni dertte cocuk 14 aylık oldu hala geceleri saat başı kalkar gündüz en uzun uykusu 45 50 dk bı bebek 14 saat uyuyacaksa toplamda onunki sadece 4 saatini uyur 20 saat uyanık nerdeyse ama bebekken daha zordu hiç uyumazdi zaman geçtikçe uyuma süreleri artiyo dediğiniz gibi 3 saat uyursa hasta mi diye korkuyo hemen oda rabbim sağlıkla buyutebilmeyi nasip etsin :smiling_face_with_three_hearts:

Birebir aynı durumdayız. 6,5 aylık bebegım doğduğundan beri aynı uyku problemi, gece sık uyanmalar, gurbete tek olmam, psikolojik problemler, geçen günün görünür ağladım dayanamıyorum artık ben bu işi yapamıyorum beceremiyorum deyip​:cry::cry::sob: ama şunu da biliyorum yalnız değilim bir çok insan bunu yaşıyor inşallah bu günler geçecek Allah bebeğimize sağlık sıhhat versin ve tabii ki bize de​:cry::cry::sob::weary_face: gerçekten anne mutlu sağlıklı olmayınca ve düzgün uyumayınca hep yorgun olunca ister istemez bebeğine yansıyor

Allah hepimize kolaylık versin evet bende oturup ağlıyorum dayanmıyorum artık

Allah yardımcın olsun canım havalar soğuk şuan kış ayı ama imkan oldukça yani yağış ve yoğun rüzgar yoksa gün içinde yarım saat bile olsa dışarı çıkar bence arabasıyla gezdir benim oğlan ilk aylarında dışarı çıkardığım günler çok rahat uyurdu bir dene istersen güzelce giydirirsen hasta olmaz inşallah