Eşime bebeğimizin tırnaklarını kesmesini söyledim baş parmağının parmak izi kısmını da kesmiş çocuğun aklı çıktı bayağı da kanadı elimiz ayağımız titredi şimdi iyi gülüyor falan ama normal adam dayanamıyor o acıya çocuğumun aklı çıktı biraz kanıyor hala sardık falan ama mikrop kapar mı onun eti öyle kesileceğine benim elim kopsaydı daha iyiydi
Bende keserken birazcık etini kesmişdim tabi çok değil di ama bir aylık falandı kuzum canım nasıl gitmişdi ona. Eğer fazla kanadığını ve fazla kesildiğini düşünüyosan bi aile hekimini arayıp sor allah korusun mikrop falan kapar hemşireniz sizi daha iyi aydınlatır
Hemen temizledim sardık ama bilmiyorum o kadar moralım bozulduğu ki evlat bambaşka ya gerçekten içim gitti onun eli kesileceğine benim kolum kopsaydı bugün gidip göstereceğim hatta uyuyor yavrum uyansında
Ben baya derin kesmiştim yanlışlıkla batırarak kanı durdurdum sonra eline kantaron yağı sürdüm bişey olmadı tabi ağlamıştı ilk kestiğimde
Ya tabi insanın canı yanıyor resmen bana gelsin de onun tırnağı kırılmasın diyoruz. Ama bişey olmaz ondan öyle öyle büyüyecekler
Ay dur onu sürelim aldırıyım bu erkeklerin elinden niye bir şey gelmiyor yarabbim
Sorma gerçekten benim de aklım gitti sordum sağlıklı ocağına bi dahakine babası kesmesin yeter dediler ![]()
Ben poposuna da onu kullanıyorum doktor önerdi
Bende çok zorlanarak kestim sonra korkumdan pilli törpü aldım zaten ucuz bişey ve çok işe yaradı çok şükür zararsız tırnak işini hallediyoruz. 80-90 tlye trendyolda var ben ilkte işe yaramıyo yorumlarını okuyarak almamıştım ama hata etmişim çok işe yarıyor ben kendi tırnaklarımı bile yetişkin başlığıyla törpüledim güzel bişey
Bundan aldım ama makasla kesmek bana daha pratik geliyor hiçte etini falan kesmedim ama babasının öyle bir el becerisi yokmuş kesti attı çocuğumun etini aklıma geldikçe ürperiyorum babası bundan sonra elleyemez zaten tırnaklarını korkudan yaparsada bununla yapsın , zaten eşim tam eline dokundurdu sen beceremezsin törpüyle yap demeye kalmadı ki çocuğum feryadı bastı
Kıyamam normlde bende keserim esim kucağına aldı bebeği öyle kes dedi yapamam ben öyle dedim denedim ama hafif etii kestim.bi güzel ağladi kızım
Kıyamam ya yavrularımız çok kıymetli gerçekten aklım gidiyor yavruma anne olmak böyleymiş Demekki
Ay şu yazdığınızda nasıl kendimi buldum. Annelik acayip bişey cidden onların en ufak canı yanıcağına kendimizi çok güzel feda ediyoruz ve asla yanlış gelmiyor bu ![]()
geçmiş olsun bebişe
Hahahahahaha cok güldüm üzülme annesi inş birşey olmaz
Sormayın gerçekten çok yoğun ve çok güzel bir şey annelik ![]()
Teşekkür ederiz inşallah biraz toparladı zaten çok şükür ![]()
