13 aylik bebegim cok hasta de cigerlerinde enfeksiyon var dedi calpol pedefil bide antibiyotik verdi 2 gun mamayla karsitirdik icdi dun icmedi bugun icmedi ialc veremiyorum ne yapmam lazim yoksa igne verevekler ben igne istemiyorum dr istemiyor vermek ne yapmaliyim acil yardim edin
Cok gecmıs olsun canım ılacları mamayla karıstırdıgını doktora söyledin mı ? Bende benzer durum yaşamıştım mamayla karıstırma demıstı benımkı de cok zor içiyordu ben telefondan cızgı film Acıp dikkatini dağıtıp ıcırıyordum denediniz mı o sekılde
Benimki hiç sevmez ilaç içmeyi ince uçlu siringayla kucağımda zorla ağzınin kenarından milim milim sıkarak iciriyorum ben yoksa hayatta icmiyor